A dream.

Hola chicas :-*

Våknet opp fra den ekkleste drømmen noensinne imorges. Kaldsvettet og var ganske redd da jeg ikke klarte å slutte å tenke på hva jeg akkurat drømte om. Nå går det heldigvis litt bedre, noen ganger føles drømmer bare så virkelige. Har så ofte drømmen som denne, vet ikke om jeg burde snakke med noen om de eller er det noen av dere som kan tyde drømmer osv? Uansett så er det mandag igjen noe som betyr ny uke og nye muligheter!

Var innom H&M for å kjøpe noe nytt sminke. Etterpå gikk jeg bort på Coop obs og kjøpte inn mat for hele uken. Temainnlegget skulle egentlig publiseres av seg selv, siden jeg tidsinnstillte det. Men lille meg klarte å trykke på feil dato.. . Så deeet innlegget kommer ut på onsdag/torsdag. Må derfor holde dere på pinebenken angående hvilket tema det handler om. 

7 kommentarer

Siste innlegg