Min hverdags-makeup + 20% rabattkode

I dag skal jeg vise dere min hverdags-makeupen min. Skaffet derfor en rabattkode til alle mine lesere: cbpp09cf57. Koden gir 20% rabatt på Blivakker.no og varer i 1dag og 15timer. Trykk HER for å se hva de har på blivakker. Derfor må du være rask om du skal klikke hjem noe fra nettsiden deres.

Dette innlegget er ikke sponset/reklame. Skriver det kun fordi en leser etterspurte et innlegg om sminke. Så jeg får ingen betaling for å skrive om noen som helst av produktene under. Også må jeg takke venninnen min Ingrid som tok bilder av meg og ordnet sminken min tidligere i dag. Hun er kjempe flink med sminke så derfor spurte jeg henne om hun orket å sminke meg hihi. 

– Pudderet og kosten er fra Bare minerals og kan kjøpes HER  på blivakker til hele 33% avslag. Fikk både pudderet og kosten i julegave ifjor og anbefaler de til alle! Fleste venninnene mine bruker det samme merket og er selv storfornøyde.

 

– Jeg er helt frelst av denne øyenskyggen. Det er 2 i 1 – Og om du påfører den lyseste fargen innerst fra øyekroken og den mørkeste ytterst så får du en nydelig smokey eye effect. Genialt og enkelt på samme tid. Min bestevenninne Ingrid er kjempe flink til å med sminke så det er hun som har sminket meg på alle bilder i dette innlegget. 

– Ellers bruker jeg en mascara som er ifra Max factor og en dipliner fra H&M. Om du vil så kan du også ha på løsvipper sånn som jeg har på bildene uten at det blir ” too much”.

– Lipsylen jeg bruker kan kjøpes på alle dagligvarer butikker men lipglossen husker jeg ikke hvor jeg kjøpte.. 

Puuuh – Kom akkurat hjem fra en hard dance-trening. Vi hadde bootcamp og løpetest blant annet. Tror dere jeg holdt på å dø eller? Klarte å slå min personlige rekord på løpetesten faktisk (Klapp på skulderen til meg selv) med hele FEM lengder. Og DET er et mirakel for å være meg, trener jo så og si aldri lengre og eier ikke kondis.

Vil dere at jeg skal skrive oftere om sminke eller lage en sminkevideo? Skriv en kommentar under eller *lik* dette innlegget til venstre under her. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg