Julekalender: Luke 3

God morgen alle fine! Dere lurer kanskje på hvor alle de store premiene jeg snakket om blir av? De kommer de også, blant annet et gavekort på 500,- . . . Den kommer i luke nr.8. Mer sier jeg ikke helt enda hihi. Sa visst allerede litt for mye gitt :OO Jaja

Gårsdagens vinner ble Ane Hoff. Kontakt meg på facebook Ane så avtaler vi hvordan du skal få pakken din. Gratulerer så mye til deg! Vant du ikke igår? Fortvil ikke, nye premier blir publisert hver dag.

Dette er hva dere kan vinne i dagens luke. To supergode sjampoer fra merket Sunsilk. Bruker forresten randomorg til å trekke vinneren av hver luke om noen måtte lure. Ellers hadde det helt seriøst vært et umulig valg å velge kun en vinner.

Slik melder du deg på:

1. Dagens oppgave er å gjette hvilken sport jeg skulle ønske jeg var god til. Tenk litt utenfor boksen nå folkens.

2. Legg igjen fullt navn i kommentarfeltet

Jeg åpner en ny luke kl.10:30 hver morgen så om du ikke vinner dagens konkurranse så kommer det alltid en ny sjanse dagen etter til å vinne noe nytt. 

5 kommentarer

Siste innlegg