my sexy dobbelhake

Sånn så jeg ut etter å ha svart på haugevis av kommentarer på bloggen og e-poster fra sponsorer:

Hehe, neida. Bare tuller. Denne dagen har gått utrolig sakte og jeg har egentlig kun forhåndsskrevet flere blogginnlegg og satt på en klesvask. Ellers har jeg gjort styrke på rommet mitt og sett mange morsomme youtubevideoer. Skal til å legge meg straks – Natti natt, vi snakkes mer imorgen dere. 
Mens jeg like gjerne er igang tenkte jeg å vise der dobbelhaken min, er ikke den bare kjempe fiiin?

Ops, må jo ikke glemme et ”pose” bilde der jeg suger inn magen, står på siden for å se tynnere ut og smiler. Hope you like it, smask!

Del gjerne innlegget videre!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg