First day working out

Da jeg kom inn døren her hjemme nå nettopp så hoppet jeg rett i dusjen. Gud så deilig det føltes å kjenne varmt vann renne nedover kroppen med tanke på været utenfor. Det regner så og si hver dag og om ikke det regner så blåser det som et f***. Sto opp påtross av at jeg var knalltrøtt imorges og dro på treningssenteret.

I dag var det kondisjonen min jeg hadde fokus på. Så da ble det 6min oppvarming etterfulgt av 20min løping på tredemølla. Gad, så sliten jeg følte meg etterpå. Selv om det føltes litt deilig òg da! Fokuserte deretter på å trene innside lår og bein + litt mage. Føler allerede etter dag 1 med på treningssenter at jeg ikke er trøtt når klokken nærmer seg 5. Deilig! 

Spiste sushi til lunch, har begynt å lære meg å like det hihi! Første gangen jeg smakte det så spydde jeg faktisk. Nesten. 

Om ikke lenge så blir jeg hentet, skal opp til en venninne og være der et par timer.  – Håper alt er bare bra med alle søtingene mine! Ha en fantatisk onsdag videre alle sammen 

Del gjerne innlegget videre!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg