Skal jeg linke DIN blogg? – Linker 10 blogger

Jeg har ikke så veldig mye spennende å komme med så derfor setter jeg igang en linkerunde. Humøret mitt er heller ikke på topp akkurat. Og istedenfor å blogge om hvor crappy jeg føler meg så retter jeg heller oppmerksomheten mot alle dere som leser bloggen min. Bare en fin kommentar fra en av dere gjør dagen min lysere, og dere skal vite at jeg leser alle kommentarene dere legger igjen. Jeg blir glad for hver eneste en og jeg vil bare si at jeg setter veldig stor pris på at dere leser bloggen min!!

For å være med må du:

1. Like den NYE facebooksiden min HER.

2. Skrive i kommentarfeltet hva du liker best ved bloggen min.

Også legger du igjen bloggadressen din under når alt det er gjort. Siden jeg føler for å være litt ekstra snill i dag så skal jeg linke TI BLOGGER. Ikke kun en liksom, det er så kjedelig og da føler ihvertfall jeg personlig at om jeg melder meg på en slik runde så vinner jeg definitivt ikke hehe. Stikker innom bloggene til alle som melder seg på og ser hvilke jeg liker best etterpå! Good luck folkens! Trekker vinnerene om 1-3 dager.

 

#Linkerunde # Konkurranse #Få flere blogglesere #Lesere

18 kommentarer
    1. Har ikke vært innom her før men den virker søt slik jeg har fårr inntrykk av den. Fine bilder, lystig og elegant design. Du er også selv svært vakker 🙂 Beste lykken til dine deltagere i konkurransen

    2. Det jeg liker best ved bloggen din er absolutt hvordan du skiller deg ut. Du er annerledes enn de andre “toppbloggere” og det liker jeg kjempe godt. Jeg er innom bloggen din minst en gang hver eneste dag. Bloggen din er så bra. Du tør å si dine meninger selvom du har mange lesere, og er så utrolig sterk! Du er lett å ta kontakt med å facebook og er kjempe hjelpsom. Jeg har lest bloggen din ganske lenge nå, og da du en pause ble jeg ganske deppa. Men haloo? Du er tilbake!! Du er så utrolig rå, du tør å ta nye utfordringer, nei vet du hva? Du er så kul! Jeg elsker bloggen din, punktum.

    3. Jeg har akkurat startet å blogge og har derfor ikke så mange lesere enda, en av grunnene til at jeg hadde blitt så utrolig glad for å bli linket! men det jeg liker best med bloggen min er at jeg skriver om en del forskjellige ting. Jeg har også mange spennende videoer jeg har tenkt å lage snart så føler bloggen min kan være ganske interessant å lese 🙂

    4. Jeg liker utrolig godt bildene dine! Du tar de på en veldig fin måte, de er så fine og inspirerende!<3 Så liker jeg veldig godt at du har et ryddig og fint design 🙂 Du er utrolig flink!<3

    5. Jeg er med 🙂
      Jeg liker bloggen din fordi du blogger veldig variert synes jeg, og du blogger om ting som er interessant og aktuelt for jenter, synes jeg i alle fall! Du er kjempepen, og utrolig søt, så ikke vær lei deg eller deppa. Smiiil 😀 Du har også en kjempefin personlighet! Håper dagen din blir litt mer positiv av kommentaren min <3

    6. Hannah: Takk for påmeldingen og en veldig fin kommentar <3 Jeg skal stikke innom bloggen din nå, og legge igjen en liten hilsen om jeg husker på det 🙂

    7. Jeg liker så godt at du har bra kvalitet på bildene dine, og designet ditt er nydelig! Du har også et smil som virker så ekte å du ser generelt sett nydelig ut! 🙂

    8. Jeg vil gjerne være med! Det jeg liker med bloggen din er at du er så positiv noe som smitter lett over til andre! Du smiler alltid ogskriver VELDIG bra <3 klem amalie

    9. du er alltid ærlig og skriver ganske gode innlegg, synes aldrti bloggen din er kjedlig. Hadde satt pris på om jeg ble linket, vil veldig gjerne vær med 🙂

    10. Hadde blitt veldig glad om du linka instagramkontoen min.. =) Her dela ej mange gode oppskrifte =)
      @sofieskokebok

    11. helenaaaaaa.blogg.no
      Det jeg liker ved bloggen din er att du fyller setningene mer forstårlig enn de fleste gjør! Jeg føler meg glad når jeg kommer inn på bloggen fordi jeg vet att du alltid har lagt ut innlegg som gjør meg glad og ting som jeg kan lese meg inni å bildene dine, att smilet ditt beviser att du har det bra. Jeg digger bloggen fordi du har bra kvalitet på bildene og fine deisign. Bloggen din inspirerer meg når jeg ser på din blogg og min blogg så ser jeg noen feil som jeg kunne ha gjort bedre som du gjør. Tusen takk for att du lagde denne bloggen. Du jobber hart med den 🙂 hilsen helena..

    12. Det jeg liker spessielt godt med bloggen din er at det virker som du er deg selv 100%, du er liksom ikke redd for å skrive hva du mener. Du er alltid glad og sprudlende og veldig positiv som gjør det til en glede og gå inn å lese din blogg! Synes innleggene dine gir mye mening, du skriver liksom ikke bare bull, du er også en stor inspirasjon for mange, og superpen er du også:) Ser du tar dette med bloggingen serriøst og virkelig legger en del arbeid i den, og det gjør at det blir mye morsommere og lese også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg