cafè chocolatte

Tipper på at det ikke kun er her på vestlandet snøen har lagt seg? Hele meg fra topp til tå ble dekt av snø istad. Haha, fy så kaldt det var! The snow is coming and I am hating it… Neida, joda. Litt så  ♥

Var på et ”møte” på chocolatte med en person jeg ikke kan skrive navnet til på bloggen, håper dere forstår. Bestillte meg en kakao + yoghurt is. Chocolatte er en ny cafè i byen som akkurat er åpnet. De som jobber der er SUUUPER koselige. Utvalget i disken var kjempe bra også. Du kunne ta på alt du ville av ulike smågodt, sjokolader, frukt, godteri og nøtter. Ahh! 

På yoghurtisen min valgte jeg å ta på mini marshmallows, mango, jordbær og blåbær. Tror smaken på isen min var jorbær og vanilje om noen måtte lure. Nam nam! Om dere bor i nærheten av Ålesund så anbefaler jeg dere alle å stikke innom chocolatte! De har seriøst verdens yoghurt is!  

Senere i dag kommer temainnlegget som jeg fortalte om for noen dager siden. Tenkte å sette meg ned nå og rette over det, også blir innlegget publisert rundt 8-9 tiden ikveld. 

Hva gjør dere i dag? Regner med de fleste av dere har tentamener/eksamen nå i desember?

11 kommentarer

Siste innlegg