Kjoleguiden: Slik finner du den perfekte julekjolen

Julen nærmer seg, tenk at om kun 18 dager så er det selveste juleaften folkens. Før den tid må de fleste kjøpe seg kjole til julebord med jobben eller til juleballet på skolen sin.” Du kan jo bruke kjolen du hadde ifjor? ” sier kanskje mammaen deres.

Da tenker som oftest vi jenter ” Æhh, naaaijj er du gal?! ” haha. Gud, så ofte man må repetere seg selv i forsøk om å bortforklare grunnen til hvorfor fjorårets kjole til type 899,- ikke kan brukes i år også hehe. 

Jeg har lagt elsk på kjoler som har åpen rygg! Ahh, se så fine: 


Nr.1 HER Nr.2 HER Nr.3 HER Nr.4 HER Nr.5 HER NR.6 HER

Er dere dessuten sånn som meg som venter med alt til siste liten? Både når det gjelder å øve til en prøve, løpe ned for å rekke bussen eller å finne julekjole. Åh, som jeg misliker det ved meg selv.

Utvalget i butikkene der man bor er ofte dårlig om man ikke er så heldig at man bor i en storby da. Uansett hvilke butikker man leter i så finner man ingenting som er ” fint nok” eller som ”alle andre” ikke har fra før. 

Det er kjempe mye fint å finne på nelly.com, de har mange ekslusive kjoler og ikke minst mange fine sko og smykker synst jeg. Bare ta en titt under for å se det variende utvalget de har. Jeg har forresten herved bestemt meg for hvilken kjole jeg er på nippet til å klikke hjem! Æhh ♥ 

Nr.7 HER Nr.8 HER Nr.9 HER Nr.10 HER Nr.11 HER Nr.12 HER

Hvilken kjole likte du best?

Har du funnet årets julekjole?

5 kommentarer
    1. haha, er så typisk meg også og sette ut alt til siste liten! Men bestilte faktisk hjem nr. 11 i går, den er superfin! Håper bare at den er like fin på, og at den passer 😀

    2. Har funnet årets juleball kjole men fikk ikke brukt den på ballet , pakken kom 1 dag etterpå 🙁 likte best den nedersre i midten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg