Julekalender: Luke 7 – Vinn ditt eget designet iphonedeksel

Denne julekalender premien skulle jeg ønske jeg selv hadde fått mulighet til å vinne. I samarbeid med caseapp.no har jeg nemlig fått lov til å dele ut et eget designet deksel eller en skin til en av dere søtinger. Vinneren får selv velge og vrake i det designet hun/han ønsker på dekselet sitt/skinet sitt, dette gjelder for de som har Iphone 4/4S, 5/5S og 3S eller som kanskje vil gi bort et deksel som julegave til noen de kjenner. Kjempe fin julegave! 🙂

Jeg vil påstå at caseapp har de fineste egen designede dekslene jeg noengang har sett i hele mitt liv!! Og ikke minst har de fri frakt som også er et pluss i boka, under kan dere se litt inspo bilder av ulike deksler fra weheartit og blogger. // Jeg kommer til å dobbeltsjekke at vinneren har følgt reglene under //

Slik melder du deg på:

1. Lik caseapp sin facebookside HER

2. Lik min NYE facebooksiden min HER

3. Legg deretter igjen en kommentar med e-post og fullt navn INNI kommentaren.

 

Her er f.eksempel et av Carolines (Fotballfrue) deksler fra caseapp! Start å lag ditt eget deksel HER nå! 

Gårsdagens vinner ble: Ragnhild Marie Strand Knudsen. Kontakt meg på facebook Maye så avtaler vi videre hvordan du skal få premien din. 

Her er tre superfine ferdig designede deksler fra nettsiden til caseapp også. Direkte link HER.

12 kommentarer

Siste innlegg