1,1 mil på mølla, check

Det startet først med at jeg bare skulle løpe 2km, så ble det 5km og når jeg like greit allerede var igang så toppet jeg det hele med å late som om at tredemølla var bestevennen min i  – 1,1 mil! Hvem skulle tro at late meg kunne klare noe sånt? 

Man skulle nesten tro at vekkerklokka ringte kl.0900 og jeg spratt opp av senga, fordi jeg ikke kunne vente med å dra på treningssenteret imorges? Nope, sånn er det ikke her i gården. Jeg lå bokstaveligtalt og dro meg i senga helt til klokken var 10 eller noe. Så tok jeg min morgenlige dusj, kledde på meg og sutret stille for meg selv hvor utrolig dritt det er å trene… Her snakker vi positiv innstilling much hehe. Har mistet tellingen på hvor mange ganger jeg har forbannet meg selv fordi jeg ikke har motivasjon til å trene. Heldigvis er jeg inne i en god trenigsperiode som jeg håper varer i mange uker fremover! 

Treningsresultatene jeg aldri kunne ha drømt om er kommet, er såååå LYKKELIG akkurat nå! Tallene på vekten er lavere enn for 2-3 uker siden og jeg merker allerede at kroppen min er blitt sterkere. Skal prøve å få knipset noen bilder underveis i treningen sånn at dere kan få se hva jeg gjør osv. Jeg har en lang vei igjen å gå, men om jeg jobber ræva av meg nå så får jeg så utrolig mye igjen for det senere! Om dere måtte lure på noe, ikke nøl med å spørre meg i kommentarfeltet. Prøver alltid å svare alle som legger igjen en kommentar 

Hva har dere gjort i dag?

12 kommentarer

Siste innlegg