cafètur med jentene

Hei og god kveld alle sammen!

Tidligere i dag så var jeg på cafè med Eirin, Ingrid, Celina og Ane. Det var kjempe koselig å se Ane igjen etter at vi ikke ha sett hverandre siden barneskolen. Vi gikk i samme klasse i mange år og var veldig mye sammen. Jeg håper vi kan opprettholde kontakten som vi har hatt i det siste fremover også. Vi koste oss, og snakket om alt mulig mens vi gikk rundt på senteret og kikket i butikker. Kan noen si meg hvorfor jeg alltid blakk når jeg ønsker meg nye klær og alltid ”rik” når jeg ikke vil ha noe? haha, regner med dere også kjenner dere igjen?

Her prøver Ingrid og Eirin å late som om de er meg. Det viser seg tydligvis at det er sånn her jeg poser på bilder til bloggen hehe:

Vi gikk forresten forbi noen herlige gutter som lurte på om de kunne vise oss et korttriks, og det takket jeg såklart ikke nei til, selv de andre ikke var såå gira akkurat. Trikset var veldig kult og jeg sitter fortsatt å grubler over hvordan det kan gå ann å lure noen rett forann øynene på de. 

Må forresten takke alle som har vært innom bloggen min i det siste, i dag ligger jeg på topplisten på blogg.no, wii! Tusen takk dere!! Dere aner ikke hvor glad det gjør meg at så mange har vært innom.

7 kommentarer

Siste innlegg