En hemmelighet jeg har holdt inne…

Vinn fire Iphone 5 deksler HER og sminke fra Coverbrands HER

..Jeg har gledet meg leeeenge til å fortelle dere dette. Og endelig kan jeg avsløre hva jeg har klødd i fingrene etter å fortelle dere.. Dere husker da jeg var i sangstudio for omtrent en måned tilbake sant? Han som eier studioet var super hyggelig, og i ettertid ble vi enige om å spille inn en CD. Ikke med altfor mange sanger. Tror det blir ca.5-7 låter. Er ikke det spennende vel, dere? Jeg eeelsker jo å synge av hele mitt hjertet, så dette passet midt i blinken for meg!! 

Den siste tiden så har jeg skrevet ned masse idèer til sangtekster, siden jeg helst kun vil  ha sanger jeg selv har skrevet på cden. Dette kommer naturligvis til å bli litt dyrt, så jeg er nødt til å finne meg en jobb etter jul tror jeg. Dere har sikkert lurt på hvorfor jeg ikke har oppdatert med 3 innlegg og hele pakken, hver dag de siste ukene, nå vet dere i det minste hvorfor. Har altså brukt mye av dagene på å skrive sanger, finne inspirasjon and so on. 

Imorgen skal jeg synge hele 4 sanger sammen med et band i Ørsta på et utested som heter RUST. I dag hadde vi øving, derfor blogger jeg litt sent. Aldersgrensen på arrangementet er dessverre 20år, så jeg kan liksom ikke invitere venner eller dere til å komme å se på heller! Men jeg skal være flink til å filme og legge ut alt på bloggen på søndagen, om det er ønsker om dette?

Etter konserten/julebluesen skal jeg på en nyttårsfest med noen venninner, noe som jeg satser på at blir super fun! Har ikke møtt jentene mine på evigheter faktisk.. Nyttårskjolen min er kommet også.  Satser på å få dratt å hentet den i morgen på dagen. Skal forsøke så godt jeg kan å være flink blogger i morgen, men nå må jeg lalle meg. Natti natt dere <3

Tenkte jeg kunne svare på litt leserspørsmål iløpet av helgen også. Om dere har noen spørsmål så kan de stilles her i dette innlegget! 

*Lik* gjerne dette innlegget

14 kommentarer

Siste innlegg