..Spennende planer og dagens antrekk

Endelig er 2014 her, og det var påtide! Dette året kommer til å bli det beste noensinne! Jeg har satt meg så STORE planer fremover, at det nesten nesten ikke er til å tro! Kommer tilbake til nøyaktig hva senere. Var på et møte tidligere i dag. Etterpå tok jeg en av de ”Tredemølla er min bestevenn* øktene mine på treningssenteret. Altså, jeg løp 8,2KM. Godt å være igang igjen med treningen. Vet ikke hva det er som går av meg, er full av energi heletiden. Fikk blikk med engang da jeg kom inn på treningssenteret med de høyeste hælene jeg eier, en blomster bluse og ja, jeg så kanskje litte granne bimbo ut. ”Dette er helt vanlig i min verden, skjønner ikke hvorfor dere stirrer sånn” tenkte jeg for meg selv. Hoppet rett etter det i treningsklærna og skrudde på beastmode. Slo rekorden min på 5KM i dag også, wi! Hvordan går det med treningen deres? – Håper dere alle hadde en fin nyttårsfeiring forresten, det hadde ihvertfall jeg. 

Fra det ene til det andre, så bestemte jeg meg for å starte på cheerleading igjen. Dro å hentet drakten min igår, den er så perfekt!! Hands down til Christina og Synne, designet ble mye finere enn jeg hadde forventet. Eneste minuset er at overdelen er litt stram over ”puppa” på meg. Om jeg løfter opp armene så flasher jeg litt for mye if you know what I mean? Jeg sier ikke at det ikke kommer til å bli utfordrende å komme meg tilbake til hvordan jeg så ut da jeg gikk på cheer. Hadde mer markert mage og muskler i armene da. Men jeg sier derimot at jeg elsker en challenge. Så det at drakten min til nærmere 2 000kr ikke ser ”smashing” ut på meg gir meg sinnsykt motivasjon!! Tro meg, jeg er full klar over at det vil bli tøft med mye trening fremover. But in the end it’s all worth it! Drar forresten til Trondheim imorgen, og skal være der hele helgen. Gleder meg!

13 kommentarer

Siste innlegg