Reading ELLE magazine

Hadde en tung morgen i morges men etter å ha hørt på Julie Bergan sin nyeste singel: Younger så ble automatisk humøret et hakk bedre. Begynte derfor morgenen med å ligge leeenge i sengen, ha den sangen på repeat og bare gråte inn i ”pyse-puten min”, hehehe. Hvor patetisk er ikke jeg vel?! Føler meg litt bedre nå heldigvis.Bortsett fra det så har jeg har jeg vært på posten og hentet to pakker og spist lunch. Men vi skrives ikveld dere, skal prøve å bli litt mer fotogen til den tid (Ser ut som en bavijan for øyeblikket), sånn foreal! Derfor skal  dere slippe å se hvordan jeg ser ut etter jeg har kommet ut av dusjen.. Hehe! SMASK TIL DERE 

*Lik* og del gjerne dette innlegget videre!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg