QAA på ”SPARER PENGER I 10ÅR DIN FEITE JÆVLA NEGERHORE. HVOR MYE KOSTER DET FOR 20MIN?”

Dere som har lest bloggen min siden starten husker sikkert innlegget jeg skrev som het: ”Sparer penger i 10år din feite jævla negerhore. Hvor mye koster det for 20min?” 

Dette innlegget har vært etterspurt så nå skal jeg svare på de spørsmålene jeg har blitt spurt mest og fortelle litt om hvordan jeg har det. Var først litt usikker på om det var lurt å legge dette ut på bloggen, men samtidig føler dere fortjener å få svar på spørsmålene deres.. Jeg vil jo være ærlig med dere og ikke holde ting hemmelig, so here you go 

HVORDAN TAKLER DU STYGGE KOMMENTARER?

Til vanlig så legger jeg lite merke til stygge eller slemme kommentarer jeg får på bloggen. Jeg kan ikke si nøyaktig hvorfor men jeg snakker skjeldent om det og gir slike kommentarer så lite oppmerksomhet som mulig – med mindre jeg er sammen med venner mens jeg leser gjennom alle kommentarene jeg får da. Slemme kommentarer er liksom bakdelen av det å være blogger, og å eksponere seg selv så mye på nett. Konstruktiv kritikk derimot, det tar jeg til meg med glede 🙂

ER DU FORTSATT REDD FOR Å GÅ UTE ALENE?

Noe annet jeg nevnte i innlegget var at jeg var redd for å gå utendørs. På det området har jeg forbedret meg mye siden vennene mine ofte vil ha meg med til byen å shoppe/dra på cafè. Skal si dere at jeg lett blir med på det meste så lenge det er dagslys ute. Jeg blir fortsatt alltid kjørt til og fra om jeg skal besøke en venninne eller om jeg har vært på trening på kvelden. ALLTID! Er fortsatt litt redd og går f.eks ikke utendørs etter kl.8. Men om vi ser bort ifra det så er jeg ikke så mørkeredd eller skvetten av meg lengre.

HVORDAN HAR DU HATT DET ETTER HENDELSEN?

Jeg hadde det kjempe tungt med det første, det skal jeg være ærlig å si. Klarer ikke å få meg selv til å lyve å si at jeg hevet meg over denne kommentaren sånn med engang. Det var rundt denne tiden jeg vurderte å starte hos psykolog igjen, så da jeg fikk desse kommentarene på bloggen knakk jeg helt sammen. Jeg hadde selvmordstanker (…) ofte, sov med en kniv på soverommet og jeg var livredd for å sove alene, hver kveld. Men så heldig som jeg var så hadde jeg veldig mange som støttet meg igjennom denne tøffe tiden. Folk som tok seg tid til å skrive til meg på facebook og på bloggen. En journalist fra Nettavisen kontaktet meg b.l.a osv.

– ” No matter how strong a girl is, she always has a breaking point.”

Jeg hadde et forvrengt kroppsbilde av meg selv… Hver gang noen sa til meg at jeg hadde en fin og veltrent kropp så satt jeg igang historiens lengste latterkrampe. Klarte ikke å tro mine nærmeste og ja, jeg var deprimert og gråt meg i søvn hver kveld. Ærlighet varer lengst og nå vet dere hvordan jeg egentlig hadde det. Håper ikke dere ser på meg som et dårlig forbilde kun fordi jeg ikke liker å pynte på sannheten.. Jeg passer heletiden på hva jeg legger ut og håper for all del ikke dette som jeg skrev nå blir feiltolket eller påvirke noen av dere leserne mine på en negativ måte..

Jeg klarer fortsatt ikke å fatte og begripe hvordan noen kan kalle et annet menneske man aldri har møtt for noe sånt som denne personen kalte meg. Likevel må jeg si at jeg virkelig håper han skaffer seg hjelp, for å sitte over nett å gjøre sånt er lavmål, og derfor gadd jeg ikke å anmelde saken heller. Synes faktisk synd på han som skrev dette og i tillegg la igjen fullt navn… Huff.. Det kunne aldri ha falt meg inn å si noe så slemt til andre verken på nett eller face to face. Hva med dere, kunne dere ha skrevet noe så slemt til noen?

———————————————————————————————————————————————————————————

Hvis det ikke hadde vært for dere leserne mine så hadde jeg ikke klart å stå opp hver morgen. Det er jeg helt sikkert på. . . Jeg hadde ikke fått muligheten til å ligge på 24.plass på topplisten, fått hatt julekalender på bloggen og jeg hadde ikke fått sjansen til å bli kjent med SÅÅÅ mange herlige mennesker! Det er dere bloggleserne mine som holder meg motivert.  Det er dere som forteller meg at jeg ikke må gi opp og at jeg kan klare alt jeg går inn for å klare! Dere er fantastiske Tusen millioner trillioner takk for at dere fortsatt leser bloggen min

  – Spør under om dere lurer på noe mer!

*LIK OG DEL GJERNE INNLEGGET VIDERE! 

7 kommentarer

Siste innlegg