BLOGGANBEFALING

Nå tenkte jeg å tipse dere om en super pen jente sin blogg, nemlig: VICTORIAALVIK.BLOGG.NO. Hun blogger for det meste om hverdagen sin men også om outfits, sminke og trening. Hun skriver bra og blogger regelmessig Du kan lese bloggen hennes HER 

Tror jeg har lest bloggen hennes i perioder de siste månedene, men i det siste er jeg blitt hooked hehe. Hun virker rett og slett som en super herlig jente som jeg kunne tenke meg å blitt bedre kjent med. Synes virkelig bloggen hennes er en blogg som fortjener mye oppmerksomhet, hun ligger faktisk på topplisten allerede – Og jeg tipper på at hun vil klarte seg høyre opp på listen etterhvert. Om noen lurer på hvem som har lagd det nye designet hennes så er det jeg! Ikke alt av det men en god del, må jo få  lov til skryte litt av meg selv hehe(?) Uansett, ikke glem å sjekk ut bloggen hennes HER… 

Kommer til å anbefale noen blogger jeg synst er bra i ny og ne, så om du er aktiv i kommentarfeltet så blir det kanskje din blogg som blir anbefalt neste gang! Trekker også månedens leser om 2-3 dager, og aner ikke hvem som skal få vinne giveawayen denne gangen, er noen som vil ha den eller haha?

13 kommentarer

Siste innlegg