” Stod med shampoo i håret i dusjen da strømmen gikk..”

En helt vanlig tur i dusjen tok en helomvending da jeg stod å vasket håret mitt her en dag. Kan fortelle dere hva som skjedde da. Jeg skjønte at strømmen hadde gått og tenkte bare ” FAAEEEENNG. Skjønte raskt at strømmen hadde gått og gikk derfor å sjekket sikringsskapet. MEN – hvorfor gikk jeg egentlig ut i gangen, var en tanke som streifet meg litt forsent.
Man kan fint spørre seg selv om hva som foregikk inni hodet mitt akkurat der.. For hvem bestemmer seg for å forlate leiligheten sin får å gå ut i gangen når man kun har et håndkle rundt seg. Dessuten måttte jeg vifte med hendene forann meg som en død zombie, for  å ikke kræsje i noe. Uff, skulle ønske jeg tenkte meg om to ganger før jeg gjorde ting. Bare en gang iblant. For jeg eier jo ikke skam heller hahaha, jaja.. Er bra jeg stortsett er høy på selvironi for ellers hadde jeg sikkert sunket ned i bakken i det øyeblikket hvor naboen fikk øyner på meg.. Selvfølelsen min steg heldigvis noen hakk da jeg så at han selv kom ut iført en grå, gedigen shorts med den ølmagen og jeg tenkte bare ”Jaha, er det sånn du ser ut ja.” Akkurat det der må være noe av det flaueste jeg har opplevd noensinne.. Skjønner dere meg nå når jeg sier at jeg ikke tar meg selv det minste høytidlig, men heller det stikk motsatte?
Vel, på toppen av det gikk strømmen nok en gang da jeg gikk i dusjen etterpå. Karma is a bitch det vet jeg men hvilket slags tull er dette liksom!? Hva kan jeg ha gjort for å fortjene en slik flau livsopplevelse som jeg i ettertid har fått kraftige flashbacks om, og som jeg helt klart sent vil glemme..
Har noe lignende skjedd med noen av dere eller? Tell me, tell me!!
Fotografen min ville helst kun ta headshots av meg haha, men jeg klarte å overtale hun til å ta noen av hele meg også. Stod liksom å diskuterte med hun hvorfor jeg heller ville ha bilder av hele kroppen min enn kun av hodet omtrent.. 🙂

*Lik* og del gjerne innlegget videre!
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg