gjett hvor jeg har fått meg jobb da?!?

Hei skjønninger 😀

Jess, da er jeg tilbake igjen på bloggfronten etter en liten pause. Er fullt igang med å finne info om skoler jeg kan tenke meg å søke på til høsten. Valget står imellom en makeupskole i Oslo eller Adam og Eva frisørskolen. Dere kan sette på på NRK1 kl.18:45 i dag, om dere vil se meg og noen fra cheerlaget mitt stunte og kaste forresten.

Og dere? Dere vil ikke tro meg når jeg sier at jeg har fått jobb på en helt ny klesbutikk her i Ålesund!! Har selv visst om dette i over tre uker faktisk hihi, men nå vet dere også, pjuh. Det er mye spennende som skjer i livet mitt fortiden skal jeg si dere. Og det føles tusen ganger bedre å kunne dele alt sammen med dere som er innom her hver dag. Utelater så og si nada så dere får som oftest vite absolutt alt. Ellers er det kun 32 dager til NM, jeg har tusenvis av ting på agendaen. Gjett om jeg er stressa da? Selv om det er vinterferie for de fleste har jeg trening nesten hver dag denne uken. That’s the life of a cheerleader når det nærmer seg en konkurranse hehe. 

10 kommentarer

Siste innlegg