”Jeg er endelig blitt jente igjen”

.. Hadde vært veldig gøy om dere kommenterte litt mer fine dere! Føler det blir litt mye enveiskommunikasjon fra min side som derfor ender opp i at jeg noen dager ikke blogger i det heletatt.

Det er så mye gøyere å oppdatere 2-3 ganger om dagen HVIS man faktisk får tilbakemeldinger og respons på det man skriver, er dere ikke enige? Jeg vet at altfra 100-800 personer er innom bloggen min hver dag og klør meg i hodet mens jeg spør meg selv hvor i alle dager alle kommentarene blir av. Kanskje dere bare er blitt litt slappe? Sånn som meg hehe. 

Så hva om hvis dere kommenterer mer så lover jeg å oppdatere 2-3 ganger daglig? Høres det bra ut eller? Prøver så godt jeg kan å svare absolutt alle dere som kommenterer, og håper dere vet at jeg tenker på dere bloggleserne mine all the time! For jeg setter virkelig mega stor pris på dere!! Smask og klem fra meg 

– Ordnet til håret mitt litt annerledes i dag også, hva synes dere babes?



Ble det fint eller så det bare rart ut? Jeg synst ihvertfall det er sykt uvant å ha ”så” langt hår igjen, er jo blitt vant til å bli forvekslet for å være gutt stadig vekk *kremt*. Gikk helt uten sminke i dag også, så slik ser huden min ut til dere som klager på at jeg ser stygg ut med sminke.. Når jeg tenker meg om så har jeg faktisk litt lyst på extensions ned til rumpa sånn som jeg hadde før igjen.

Her har dere ihvertfall dagens outfit. Var på Let’s eath dehli og spiste en sen frokost i 1 tiden i dag – ååh, nam så god mat de hadde der. Bestilte sånn varm sandwich med bacon, hvitløksmajones, ost og skinke. Himmelsk! Utenom det sov jeg over hos Ella inatt, hun har vært hjemme alene hele ferien og turte ikke å sove èn natt til alene etter å ha hørt knirking i trappen her en dag. På mørke natten altså riktignok… 

*Del* gjerne videre dette innlegget. 

16 kommentarer

Siste innlegg