Chocolatte

TUSEN TAKK for alle fine kommentarene dere la igjen i kommentarfeltet igår! 

Jeg håper jeg ikke den eneste som ikke liker fisk? Den setningen der kom ut av ingen steder, det jeg prøvde å si er at jeg spiste laks til middag.. Surre hode. Var på Moa (Et kjøpesenter her i Ålesund) med to venninner istad. Vi gikk bare rundt å så i butikker også var vi på Chocolatte hvor vi kjøpte yoghurtis, nammis. Vi klarte ikke å holde oss unna med tanke på at de hadde -30% på alle iser ut dagen. Så drøy som vi er gikk vi tilbake igjen og kjøpte en is til hver… Brukte altså over en hundrings på is 😀 Sunn sa du? Eller at jeg går på diett- unskyldninga? That’s not me. 

Var på turntrening i dag tidlig også. Alt gikk kjempe bra wææ! Jeg øvde på backflip med steps siden det er målet mitt til NM. Fikk 3-4 tommel opp etterfulgt av et ”bra, bra” av turntreneren våres og da tenker jeg jeg gjorde det bra tihi. Trykk HER  for å se video av hva en step backflip er om du ikke allerede vet det.

– Nyt lørdagskvelden så skrives vi om litt dere! 

11 kommentarer

Siste innlegg