Dette visste du ikke om meg..

Adlink

Hvis du skriver inn rabattkoden ”PUKKATE” på bestillingen din HER får du 3 for 2 på alle pukkateer på Blush.no ut 24.februar! 

♥ Org.pris på 1 stk pukkate er 49,-  Du får fri frakt og leveringstiden er på 1-3 dager Velg og vrak imellom 20 smaker.


God søndagskveld folkens! Her kommer et innlegg om 16 ting dere mest sannsynlig ikke visste om meg. Er det more med innlegg som dette? Let me know, så skal jeg prøve å ha det oftere. 

♥ Jeg er IKKE adoptert sånn som 90% av alle jeg møter på for første gang tror hahaha. 

♥ Jeg får daglig høre at jeg er overraskende blid, lykkelig og glad påtross av at jeg har vært innom helvete og tilbake for å komme meg dit hvor jeg er i dag. Jeg har opplevd så latterlig mye dritt og traumatisk som de færreste kan forestille seg. Den ene gangen da jeg satt på politikontoret satt politidamen å måpte fordi hun ble så sjokkert av meg. Likevel er jeg lykkeligere enn noen gang og får høre at jeg har et perfekt liv på bloggen og av folk jeg kjenner. Tingen er den at jeg så og si aldri viser smerten jeg har på innsiden før jeg er alene, oppi senga mi med dyna over hodet. Først da slapper jeg av og lar tårene trille hehe, flere som er sånn?

♥ Jeg går uten sminke nesten daglig. Trives mye mer sminkefri enn med men må jo nesten klæsje på meg litt når jeg skal ta bilder til bloggen hehe.

♥ Jeg kan ikke takle folk som prøver å si hva jeg skal gjøre eller som prøver å ”bestemme” over meg.. Det er noe av det mest irriterende jeg vet om. Blir helt sånn ” Bare slutt.. Gå vekk.. Hold kjæft” – modus. Dere kan forestille dere meg som 13-14åring da jeg fikk streng beskjed om at jeg ikke kunne dra på overnatting til kjæresten, eller at om jeg hadde sex så fikk jeg husarrest til jeg var 40år gammel HAHAHA! Sistenevnte er vel den samme ”regelen” de fleste mødre bruker på sine tenåringsdøttre nå til dags.

♥ Du skal lete lenge før du finner en person som er mer overtroisk enn meg. Jeg blir super paranoid om jeg må se Åndenes makt alene selv om jeg vet hele greia bare er ren oppspinn… Jeg ser på ting som Long Island Medium sikkert hver dag på nett, og herlighet så spennende det er! Når jeg går ute i 4-5 tiden på ettermiddagen så tror jeg det gjemmer seg en kidnapper eller drapsmann rundt hvert gatehjørne, huff.. Ja, jeg er ekstrem 🙂

Jeg er opptatt av det de som er rundt meg har det bra og det værste jeg vet om er når noen jeg er glad i har det vondt eller er på bunnen. Så jeg gjør nesten hva som helst for at vennene mine alltid føler seg bra, hater når folk har det vanskelig.

♥ Jeg er allergisk mot melk, kiwi og de fleste pelsdyr som hund, katt og hest osv noe som er dritt irriterende med tanke på at jeg en gang var verdens største melkeholiker.

♥ Jeg var faktisk tynn som en strek da jeg var yngre. Ble kalt ”hun tynne”, ”beinrangelet” og alle andre ord i ordboken som dere kan tenke dere. Nå derimot så er jeg på mitt ”feiteste” om jeg kan kalle det det – og det plager meg faktisk mye mindre at jeg er litt ”større” enn vennene mine nå enn før. Jeg har skjønt at muskler veier litt mer enn fett selv om jeg gjerne kunne tilbrakt noen ekstra timer på tredemølla i uken hehe. Men det var å komme seg på treningssenteret da.

♥ Jeg har egentlig rød/brunt hår. 

♥ Jeg er født i stjernetegnet skorpionen. 

♥ Jeg har veldig mye selvoroni og elsker å tulle å tøyse med vennene mine. Jeg blir altfor skjeldent flau, tror kanskje det mer er vennene mine som blir flaue på mine vegner. Eller jeg tror ikke jeg vet.

♥ Jeg presterer best under press, som f.eksempel om jeg skriver en stil 2 timer før den skal leveres inn så skriver jeg kjempe bra. Får liksom karakter 5 ihvertfall hver gang. Og om jeg ofte gjør den samme feilien på en dansekombinasjon jeg har lært så gjør jeg det ikke bare rett når det gjelder men til og med bedre. Inni hodet mitt tenker jeg bare ”faaackk, jeg er ikke klar nå… åehh” også pang, da var det tid for å enten prestere eller gå og legge seg –  og DA presterer jeg bedre enn noensinne. Er rart dette der men jeg opplever det sikkert ukentlig 🙂

♥ Jeg elsker å få nye venner selv om jeg ofte kan være litt stille og sjenert i begynnelsen når jeg blir kjent med nye mennesker. På facebook snakker jeg nesten daglig med blogglesere. Er bare å skrive til meg der om du lurer på noe eller vil snakke med meg. Svarer på alle spørsmål dere i lik linje som på bloggen selv om jeg helst vil dere skal spørre i kommentarfeltet her på innleggene.

♥ Jeg er et matvrak når jeg først starter å spise men det visste jo kanskje allerede hihi?

♥ Gikk på fotball da jeg var mindre, spilte spiss og elsket sporten av hele mitt hjertet. Men så sluttet jeg å begynte på ballettskole etter å ha gått på fotball i 4år eller noe sånt. 

 

Var det noe du ikke visste fra før av? Har vi noe til felles hva da isåfall?

*Del* gjerne videre dette innlegget! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg