Min største drøm er gått i oppfyllelse og nå er alt avslørt på bloggen..

.. Jeg kan faktisk ikke fatte å begripe at etter 11 år og 9 måneder i Norge så er min største drøm gått i oppfyllelse!!!!!!!!!!

Jeg føler jeg kan klare alt etter å ha vært igjennom så mye FOR JÆVLIG i livet mitt og bodd i Norge alene siden jeg var 7år – og kommet meg igjennom det. Jeg har vært i vært igjennom tøffe tider, tro meg. Jeg har bla gått igjennom ting som ikke egner seg til å skrive på nett, flere rettsaker, sykehusbesøk, legebesøk, flere besøk på politistasjonen og utalligvis av timer hos psykolog.. Alt dette kun fordi en person gjorde hverdagen min så jævlig og ekkel. Alt føles heldigvis sinnsykt verdt det i ettertid nå som jeg har fått tilbake identiteten min. Før, altså fra mai 2003 til I DAG har jeg hatt to ulike fødtselsdatoer, papirer og pass. I den ene stunden er jeg født i 1995 og i den neste er jeg 2 år yngre.. 

Trykk play på videoen under for å se reaksjonen min på den store nyheten! 😀 😀 

Jeg hadde på følelsen at dette måtte være en stor nyhet siden to viktige damer i livet mitt kom på besøk for å vise meg dette brevet, og satte derfor opp kameraet og filmet selv om jeg kun satt i onepiece og null sminke i ansiktet.. Reaksjonen min var helt redigilous!! Alle bønnene mine er hørt og jeg kunne ikke vært lykkeligere enn det jeg er akkurat nå. Etter videoen ble stoppet trillet tårene som bare det .. *Lykkerus*

Jeg hadde satt veldig stor pris på om DU delte videre dette innlegget!

28 kommentarer

Siste innlegg