Får ikke nok..


Favorittbuksa 


Malene, meg og Andrea. Anna var også tilstede men hun og Helene var fotograf hehe.

Hei og god lørdagskveld kjære bloggleser 

Vet dere hva?? I dag var min mest usunne dag på en evighet. Etter 2 harde timer med dansetrening dro jeg for å kjøpe yoghurtis TO GANGER for altfor mye penger..*Klapp på skulderen til meg selv* Før det spiste jeg en baguett, muffins og sjokomelk til frokost. JEG  FÅR  IKKE  NOK  AV  JUNK NOEN  GANGER.. Dere sier: ” Du er så sunn Laurie, hvordan klarer du det?”, mine matvaner sier det motsatte hihi. Å holde seg helt unna godteri i to uker var nok for meg. Og den såkalte ”NM-kroppen 2014” kan gå og legge seg – for jeg kommer til å bli en bolle før neste fredag for å si det sånn. Oppdaterer dere senere om jeg har noe mer å meddele. Haaade 

_______________________________________________________________________________________

Sliter DU også med å holde deg unna søtsaker og brus?

6 kommentarer
    1. Åå, så fin du er og så kult antrekk du hadde på deg der!:)
      Bare koooos deg med junk, vi jenter er altfor opptatt av kropp! Vi må slappe av litt og nyte junk food i blant!!
      Håper du får en fin lørdagskveld 😉
      Hadde forresten satt stor pris på om du besøkte bloggen min, og la igjen en kommentar! 😉 Jeg er en blogger som bytter på å skrive inspirasjonsinnlegg og moteinnlegg….
      Maren:)

    2. idafitness: Beklager så mye for sent svar. Lille surrehode aka meg glemte helt av å svare 🙂 Ehm, den er kjøpt på BYoung og koster 799,- eller 899,- 😀

      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg