Svarene på ukens spørsmål #1

Når tok du silikon? Gjorde det vondt?

Du er ikke den første som spør om dette. Jeg må dessverre skuffe deg med å si at jeg IKKE har silikon i puppene. 

Hvor gammel er du? Har du begynt på teorien? Tenker å kjøpe bil/få førekorte når du blir 18 (om du ikke er 18 da)

Jeg er 18 ja. Hadde bursdag i november. Nei, jeg har ikke begynt på teorien og for å være ærlig så er det faktisk ikke noe jeg tenker så mye på. Er mange som spør meg om jeg har lappen, bil osv men jeg er bare ikke into sånne ting helt enda. Høres rart ut I know, men det er sant 🙂

Hvor en buksen ifra? Den er ifra Sorbet.

Hva synes du om deg selv som blogger?

Jeg synes jeg er sånn midt på treet. Jeg blogger ofte om ting dere vil jeg skal skrive om noe som er bra. Og jeg en dønn ærlig og veldig oppriktig og ærlig mot dere. Ehm, jeg setter kjempe pris på alle som leser bloggen min – jeg får ikke sagt det nok!!! Meeen jeg oppdaterer ikke så mye og har kanskje litt mye tekst i innleggene mine noe som ikke er så bra. 

Hvordan er du som person? Du har en bra blogg <3

Først og fremst, tusen takk for det! Jeg vil si jeg er en meget positiv og sprudlende person på samme tid som jeg såklart kan ha en dårlig dag, noe vi alle har en gang iblant. Jeg er for det meste glad og tuller mye noe som kanskje av og til er en fasade (?) Ikke vet jeg, haha. Vanskelig spørsmål det der!

Hvilket proteinpulver bruker du? Jeg bruker et proteinpulver som heter diet protein. Bildet under er lånt fra fine Kristina Andersen sin blogg.

Hvor jobber du? Jobber i en klesbutikk på Moa, Nord i Ålesund.

Hvor høy er du? Jeg er ca.168-170cm

Hvor er jakka kjøpt??? Den er kjøpt på BYoung og kostet 899kr om jeg husker helt feil.

Har du fortsatt planer om å flytte til Oslo? Hva skal du der? Yes I do. Mer info om dette kommer i nærmeste fremtid. 

 

__________________________________________________________________________________________________________________________

Hva mer lurer dere på?

6 kommentarer

Siste innlegg