Pop IT off and hit IT hard

Heia bloggen ♥ Det er en flere av dere som har bedt meg om å skrive mer om trening&kosthold på bloggen. Jeg skal prøve mitt beste på å gjøre dette men vit at jeg absolutt ikke er noen treningsguru eller noe i den duren. Men jeg skal som sagt gjøre mitt beste.

Og når vi først er på snakk om trening – så har jeg et godt tips til til alle dere som føler dere ikke ser noen resultater av treningen deres. # Slutt å ta powernaps midt på dagen. Dette ødelegger nemlig mye mer enn man tror. Så når man først legger seg på kvelden så får man ikke til å sove. Og hva gjør vi jenter når vi er kjeder oss og ligger og stirrer i taket? Jo, vi tar frem pcen/mobilen og litt ”nattsnack” right? Nettopp. . Det er der feilen ligger også. Prøv ut dette tipset og oppdater meg gjerne om dette hjalp deg. haha, lol så teit jeg følte meg der. 

Hver fredag jobber jeg fra 10-2, så bruker jeg å vaske hele leiligheten og på kvelden så blir det som oftest tacokveld eller å se film med venner. En standard fredag her i huset altså. Hva gjør dere når det først endelig er helg? I skrivende stund sitter jeg å ser på Bad Girls Club. Jeg skal prøve å blogge litt oftere enn jeg gjør – er bare det at jeg er syk og svimmel heletiden.

Om det er noen av dere som har tips til hva jeg kan gjøre for å bli frisk – kom gjerne med dem! Er seriøst drita, fuuuuckings, ajaohehe lei av å være tappet for energi nå.. ! ^^ ♥ – GOD HELG SØTE DERE  

6 kommentarer
    1. Kjenner meg helt igjen i det du sier!! Hvis jeg sover på dagen får jeg aldri sove om kvelden og ser film eller serier med litt snacks.. Fortsett å skriv slike innlegg, veldig motiverende bilder! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg