Mammatilmichelle: Den største overraskelsen noensinne

Les innlegget Anna Rasmussen skrev om meg HER. Jeg vil si tusen takk til pene Anna for et helt fantastisk innlegget, som hun dedikerte til lille meg. Leser DU bloggen til Mammatilmichelle?

Dette innlegget ble skrevet for over 2år siden, helt sykt å tenke på… Herregud som ting har forandret seg. OG som jeg savner denne tiden i livet mitt. Husker denne sommeren var en av de beste og værste sommerne, på samme tid. For etter at jeg meldte meg spontant på en konkurranse hvor jeg endte opp med å få ca.12 – 15 000 stemmer – hundrevis av facebookmeldinger – masse støtte fra alle rundt meg så ble hverdagen min automatisk litt annerledes. På en positiv måte da. Jeg har aldri blitt så overveldet over hvor mange som bryr seg om deg så lenge du faktisk åpner deg. Har ikke telling på hvor mange godhjertede mennesker som enten har komt bort til meg eller skrevet et par hyggelige ord til meg på facebook. Jeg var og er fortsatt takknemlig for den enorme støtten jeg fikk hele denne sommeren.. 

 

– Link til Anna Rasmussen aka Mammatilmichelle HER

Jeg husker jeg blogget på denne tiden og hadde kjempe mange lesere på bloggen hver dag også. Jeg lå på topplisten fast og greier haha.. Det ble mye klein blogging, teite bilder og alt mulig annet kleint dere kan komme på . . . Husker at jeg fikk mange flere hatmeldinger og kommentarer noe som gikk litt inn på meg på dette tidspunktet. Tilslutt forsto jeg at man må prøve tolke stygge kommentarer som en kommentar på noe man kan gjøre annerledes. Ingen er perfektet inkludert meg selv. Så om en person enten kommenterer måten man sminker seg, skrivefeil, utseende eller personligheten din så er det grunn for det. Det er ihvertfall slik min tankegang er – og fordi at jeg tenker slik så går ikke slemme kommentarer inn på meg. Siste dagen av konkurransen så var jeg så spent at jeg holdt på å tisse på meg! E-posten hvor det stod at jeg hadde vunnet 10 000,- fikk meg til å grine i flere timer 😀 😀 Jeg vil si tusen hjertelig takk til alle som stemte på meg, nok en gang. Husker dere denne sommerkonkurransen eller deltok dere kanskje selv? 

*Lik*/del gjerne dette innnlegget videre!

4 kommentarer
    1. BaoBao Nguyen: takk for det pena <3 angrer på at jeg ikke snakket med deg også :/ men neste gang ja, da må vi henge ilag 🙂 kommer jo mest sannsynlig på uttaket til et av senior lagene på Tigers i august så da møtes vi sikkert den helgen :-DD Tusen, tusen takk for kommentaren <33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg