Bilder av dagens antrekk

Titter innom for å si hei til verdens beste og snilleste lesere 

Etter en helg med film, kos og venner var det jammen påtide med en ny uke. Jeg er i superhumør og gleder meg til påskeferie eller la meg si det sånn: Jeg gleder meg til å spise alt godteriet jeg bare vil. For så å bortforklare det hele med at når det er ferie så er alt tillatt.. Woho, for sommerkroppen hihii! Skal forresten skjerpe meg og begynne å blogge 2-3 ganger hver dag ( Dere påstår dere savner dette og hva gjør jeg ikke for dere herlighetene? ) Det er trossalt for dere jeg blogger, og jeg elsker det mer enn noensinne  Framover vil det derfor bli fokus på gode innlegg, om temaer dere vil lese om og ikke minst NOK oppdateringer. Har satt meg ett mål og jeg ser jeg er kommet nærmere det nå som jeg har ligget på topplisten tre dager etter hverandre :)) 

Ignorer rotet på gulvet, måtte ommøblere HELE stua for å få tatt outfitbilder haha.  Bedre kvalitet på antrekksbildene blir det neste gang. Det lover jeg, uff blir flau 😀

På torsdag er det moteshow på Moa kjøpesenter, der jeg jobber. Vi har skaffet tre mannlige modeller som skal gå i klærne fra butikken vår og Charlotte Thorstvedt skal være konfransier. Hvor sykt er ikke det?!?!? Er det tilfeldigvis noen av dere som skal dit også? 

Hva synes dere om antrekket?

5 kommentarer

Siste innlegg