c-h-e-e-r practise

Beklager for sen oppdatering, men jeg har vært opptatt i hele dag. Anyblog, mange av dere har spurt om jeg ikke kan blogge mer om cheerleading. Dette har vært tricky ettersom jeg selv er med å turner, stunter, danser og hopper. Ja, dere skjønner? Folkens, i dag derimot, er lykkedagen deres. Just sayin. Er ikke ofte frøken Laurie orker å drakse på speilrefleksen til trening hehe. Jeg fikk æren av å trene jr2 laget vårt igår og i dag var jeg så heldig å få være ”coachen” til det ene juniorlaget våres: Exlusive. Det blir en del bilder her på en gang men det liker vi sant? ^^

Sååå der fikk dere litt bilder fra beste Exlusive sin trening. De var ganske få i dag så det ble litt blanding på gruppene. Hva synes dere?

”Lik/del” gjerne innlegget videre!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg