Moteshow med Charlotte Thorstvedt som konfransier og DJ i dag!

Hei beauties! Fra og med i dag starte Amfi Moa trenddagene. Kl.1700 starter moteshowet med Charlotte Thorstvedt som konfransier og DJ! Charlotte er både storkjendis, programleder, modell og hele pakka. SICK!!

Butikken jeg jobber i har -30% på alle ordinærvarer ut dagen. Løp og kjøp sier jeg bare.

 For butikken vår skal Martin, Martin og Martin gå på catwalken haha. (Fikk beskjed om å ringe alle jeg kjente som het Martin).. Jeg kommer vel til å traske rundt omkring, litt backstage og litt uti publikumet. Er bare å si hei om DU møter på meg :))

Det som skjer på trendager er kort forklart: Mye gøy som ulike konkurranser, i dag er det f.eks et moteshow kl.5. Butikkene kjører forskjellige tilbud/avslag og det er konserter osv. Jeg skal selv på jobb fra 4-8 i dag, altså på seinvakt. Og om dere måtte være innom senteret så er det bare å komme å hilse på meg. Dere finner BOYS OF EUROPE hvor jeg jobber – der med Dolly Dimples og Vila. Fikk høre at de har -20% på HELE butikken på Vila buhu. Hvor er lønna når jeg trenger den? Hehe. Til dere som har penger derimot: Stikk innom og se alle de fine plaggene de har der.

Klarte ikke å lavære å slenge til med et vakkert bilde av min vakre sjef og venninne Silja. 

Sjekk ut alle tilbudene de ulike butikkene kjører HER. Du er helt sprø om du ikke utnytter de neste dagene til å finne deg noe fint. 

Når: I dag. Moteshowet starter kl.17.00

Sted: Amfi Moa kjøpesenter, Ålesund

Langåpent, så vi har åpent frem til kl.2200

SKAL DU PÅ MOTESHOWET I DAG?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg