Jeg kan ikke tro at JEG fikk det til.. (VIDEOBLOGG)

Victor: ” Congratulations with doing araber salto after over a year…….. 

Meg: Takk .. *haha*

(Et lite fitspo eller hva de kaller det type bilde) Ble du inspirert hehe? Kødda:

Må bare dele noe med dere.. Æhh, i dag hadde vi turntrening oppe i hallen, på airtracken. Ut av det blå prøvde jeg ut araber backflip og araber flikkflakk og fikk det til! Glede på jord! 

Jeg har hatt en sperre for å gjøre andre ting enn hjul i flere år haha. Litt overdrevent men ja. Dere tar poenget sant? Men de siste ukene så har jeg pushet meg selv sykt mye.. Helt til jeg har begynt å gråte fordi jeg har vært så frustrert. Dermed lot jeg ikke meg selv slippe unna min store skrekk i dag. Satt ned foten og utførte med glans det som dere ser på videoen under. (Med glans for å være meg hihi) Neste trening skal jeg prøve alt sammen på bakken (gruer meg..) Dere vet den følelsen hvor du bare vet du kommer til å dø? Hehe. Den fikk jeg spesielt før videoen fordi jeg ikke hadde prøvd en backflip på forhånd. Smarta. Videoen under viser min første gangs utførelse av araber backflip, jeg vet den er laangt ifra perfekt.. tihi. Har fortalt at jeg kan backflip på bakken, med og uten spotter. Kan flikk og da.. hehe. Araber salto er alikevel å dra det til en helt ny level. ( Som er mitt største mål).

Hva sier dere? Er det gøy med annet en vanlige blogginnlegg?

 

Stiften min. Må si den var litt hemmet i dag da hahaha. Burde legge ut en egen failvideo på stiften min. 

”Lik/del” videre dette innlegget om du vil jeg skal legge ut videoblogger oftere.

8 kommentarer

Siste innlegg