”GIKK DU VIDERE?? SIIIIII DET”

Beklager tidenes seneste oppdatering.. Men jeg har vært så opptatt i dag at jeg ikke har rukket å skrive noe før nå. Regner med mange lurer på hvordan det gikk på audition i dag? Tror og håper det ihvertfall.. Vennene mine er iallefall dødsnysjerrige. Jeg har pranket de endel de siste dagene – så jeg tror ikke de vil tror meg når jeg sier hva utfallet ble engang. Det merket jeg på grunn av at jeg hadde rundy 10-15  tapte anrop på mobilen i dag. Hahaha. Folk er så insane nysgjerrige 😀 

Met eneste jeg tørr å avsløre er at Gunnar Greve er den råeste mannen jeg har møtt på lenge.. Følg med på IDOL 2014 og du vil kanskje finne ut hvorfor..

Så kan jeg vel fortelle at jeg har skrevet under en taushetsplikt avtale med Monster Production. Så jeg kan ikke og har fått streng beskjed om å ikke fortelle om jeg gikk videre i IDOL eller ikke. Dessverre. Men sånn er det.. It’s sucks – men det er ikke lenge til programmet kommer på tv-skjermen da. Håper mange av dere vil se på programmet enten jeg kommer med eller ei. Kan også nevne av om denne taushetsplikten blir brutt så kan det skje store konsekvenser – så plis ikke gidd å spør: ” Gikkk du videre??? Si det, si det, si det”. For jeg kommer ikke til å avsløre noe som helst uansett faktisk. Får kun si noe til nærmeste familie og venner.

En lang går mot slutten og jeg merker virkelig på meg selv at kroppen min er utmattet. Jeg har hatt så og si INGEN matlyst i det siste. Har spist fire yoghurter, litt mcdonalds og frukt siden tirsdag.. Det sier seg selv da at kroppen blir sliten.

Jeg ser sliten og trøtt ut pågrunn av en blanding av slapphet – mininamal med næring og veske – og MYE tårer og følelser. ÆHHH – Livet mitt har vært så uvirkelig i det siste.Noen av dere som har tenkt å se på IDOL i år eller?

Oggg. Oh yes, til dere som lurer på om jeg fikk snakket med Stian Blipp så gjorde jeg det. Håhå. Nå kan dere være misunnelige jenter, hehe. Tulller. Stian var helt awesome og trøstet meg b.l.a da jeg gråt på venterommet. Tnaw 😀 Fikk klem med han flere ganger også. Han virker som en morsom og gøy fyr. Akkurat slik som han virker på TV heletiden. 100% ekte og herlig.

Og ja, hils på KRISTINE alle sammen. Hun er min nye bestevenninne hehe. Neida, joda. Hun er den søteste jenten i verden – aww. Jenta synger som en gud og er snill, skjønn og god. Jeg har ikke ord. Åhhh – savner henne allerede tihi. Jeg har blitt kjent med veldig mange kulee folk, jeg er så takknemlig. 

Forresten så skjedde det andre shadye greier i Trondheim også..

Men det kan jeg skrive om i et eget innlegg hehe. OK. Greit. Dere skal få et hint: Det handler om en g***.. Sjokkert? Endelig begynner det å skje ting på kjærlighets-fronten også 🙂 

”Lik”/Del gjerne innlegget videre! Så flinke som dere er til å ”like” så håper jeg dere gjør det på dette innlegget. Det hadde betydd mye ihvertfall.

9 kommentarer

Siste innlegg