derfor har jeg ikke blogget

Grunnen til at jeg ikke blogget igår er fordi jeg er syk .. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg var syk – så det er vel min tur I guess. Det kjedligste jeg vet er å være slapp, svak og ha hodepine. Det finnes pretty much ingenting som er værre enn det. Bortsett fra å stå i kø og menssmerter da men det telles ikke. Haha.

Bildene er ikke tatt i dag.

Men fra spøk til alvor: Nesen min er tett, halsen svir og hodet mitt dundrer. Er det noen av dere lesere som har tips til hva jeg kan gjøre for å bli fort frisk? Jeg tror jeg har fått en form for halsbetennelse . . Æsj!

Hvis jeg ikke er frisk igjen i morgen så skaffer jeg en gjesteblogger sånn at bloggen blir oppdatetert 1 gang pr.dag ihvertfall. Ønsk meg god bedring cuties!

GOD HELG og ha en fortsatt fin fredagskveld. Nå skal jeg nistirre mer på Paradise Hotel SV, hejdå!

”Lik”/del gjerne innlegget videre!

12 kommentarer

Siste innlegg