..GOOD GIRL GONE BAD

Jammen ble kvelden i går helt fantastisk!! Jeg skal si meg fornøyd med kvelden ettersom at venninnen min fikk melding av vakten på utestedet vi var på, med spørsmål om navnet mitt hehe. Han sa også at han synes jeg var fin . . Kanskje ikke så rart så stivpyntet som jeg var.

Jeg skal helt ærlig si dere at jeg hater å drikke alkohol. Etter min mening så er det å drikke alkohol å forgifte kroppen sin – og de ekstra kiloene vet jeg nøayktig hvor kommer til å legge seg . . Vet dere hva? Jeg har drukket 1stk rusbrus helt siden desember 2013. På snakk om rusbrus. I går var det totalt andre baller . .

Først! Må jeg selvfølgelig vise dere outfiten fra igår. Fine Celina mi var så snill at hun knipset noen antrekksbilder som dere får resultatet av under:

En ting jeg synes blir uhøflig er å sitte med henda i kryss og nekte å smake på alkohol en hel kveld. Ihvertfall når man har venner som er så snille og tilbyr seg å dele drikken sin med deg. I starten ble det en del nekting – ” jeg vil bare  ha vann” svarte jeg. Utover kvelden ble det bånnski, styrting og mye latter på meg, opsi!

For om det er en ting vi alle kan skrive under på så er det at jeg synes alkohol er noe dritt men gøy på fest, det er jeg faen med altså!

Heldigvis så er det bare en skjelden gang jeg er ute så derfor gjør det fint lite at jeg gikk barbeint hjem inatt. Hjem til Celina, riktignok.

Ellers, lo jeg så jeg nesten fallt ned fra sofaen (på vors) og jeg møtte på noen super herlige blogglesere som gjenkjente meg hihihi. Det koseligste jeg vet om er å møte på dere blogglesere! Miriam, Sara og Benedicte het de tre jentene.

Det er bare å komme bort og hilse om dere ser meg en plass! Man kan ikke bli annet en glad når noen nærmest skriker til deg: ”Er du hun Lauriiiiee??!?!!?”

Bare synd jeg må ut og løpe av meg noen kalorier etter gårsdagen, hehe. . . Vi skrives når jeg er hjemme igjen fra løpeturen. XOXO Laurie!

Hva synes dere om antrekket?

______________________________________________________________________________________________________________

”Lik”/Del gjerne innlegget videre!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg