PRANKCALL: JEG TRENGER DERES HJELP!

Kommentarfeltet blir stengt kl.22.00 i morgen.

Har vært ute og knipset snapshots til bloggen, og vært på jobb i dag. Må fortelle dere hva som fallt meg inn i går. Og er det en ting jeg vet dere digger så er det å se på videoblogger. Hva skal jeg si?

I en alder av 18 år har jeg bestemt meg for å lage en såkalt PRANK CALL VIDEO! Spiller inn videoen på fredag/lørdag. Jeg har jo en tendens til å være smågal, men denne videoen er helt på sin plass mener da jeg!! Hiiihaaa!

Om du vil le litt på min bekostning: Kom med forslag til ting jeg kan kødderinge om. Se forresten videoen under:

 – Beste prankcall tipset vinner en liten overraskelse! Dere kan komme med forslag i kommentarfeltet på dette innlegget, ja, da gjenstår det kun og si: KJØR PÅ fine mennesker!

”Lik” gjerne innlegget!

8 kommentarer
    1. Ring 1881, og be han/hun som svarer på date, og om de sier nei, insister. Noe i denne duren; Jeg leter etter en resturant der,…. Vil du bli med? – Noe sånt 🙂
      Haha, dette blir for bra! XD
      – Mel

    2. Ringe en random gutt/mann: Ragnar, hvorfor elsket du meg aldri?
      Og late som at dere var sammen og hadde det så fantastisk, og hvorfor han aldri elsket deg tilbake. Tro meg, han vil bli forvirra og litt redd 😛

    3. Når du skal pranke folk så burde du kanskje ikke si det på bloggen først, for da er kanskje folk oppmerksom på at du kan gjøre det :* Men det går bra:-) Du kan ringe og si at du har vunnet i lotto! Neida. Du kan ringe og spørr folk hvordan sykepleierne tar abort på deg, og dermed ikke svare når de spørr deg: ” trenger du en abort? er du gravid?”. For det er bedre enn den klassiske: ” jeg er gravid “

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg