Spørsmålsrunde – Anna svarer

Hei dere! Nå er det Anna som blogger. Siden dere likte det forrige gjesteinnlegget fra meg, her er et til:

Men nå lurer dere sikkert på hva jeg pønsker på? Jo, JEG har bestemt for Laurie at nå skal hun kjøre igang en spørsmålsrunde. Og JEG skal svare haha. Spør om hva som helst, eller dere vet hva dere ikke trenger å spørre om da. Versåsnill og spørr spørsmål om gutter osv. Laurie transformerer seg nemlig om til en gal elefant så fort det er snakk om gutter. Håper dere stiller mange spørsmål, for dette blir gøy.

Når jeg først er innom må jeg nesten takke for alle fine ord som dere la igjen på det forrige gjesteinnlegget jeg skrev. Og forresten, så lever Laurie på en rosa sky for tiden. Jenta går bestandig rundt og gliser. Mon tro om at det er fordi bloggen hennes ligger på 44.plass på topplisten i dag?!? Dere aner langt ifra hvor mye hun setter pris på dere! Ps! Laurie fniser (*kremt* grynter) hver gang hun får kommentarer fra dere leserne. Det er nesten nummeret før jeg filmer disse øyeblikkene og sender det inn til Americas Funniest Homevideos selv om vi ikke bor i USA, men i Norge. Hahaha!

Hva lurer DU på?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg