Vinn gavekort til en verdi av 1000kr hos NELLY til deg og din bestis!

 

 Premien er IKKE sponset

Jeg setter uendelig pris på alle som leser bloggen min og som legger igjen et livstegn i kommentarfeltet. Derfor mener jeg at dere har forjent en awesome konkurranse!

Selv om det noen ganger er vanskelig å få lommeboken til å strekke til, så har jeg bestemt meg for å gi bort et gavekort på 500kr fra NELLY.COM til en heldig leser likevel. Og dere? Det stopper ikke der..

Den som vinner konkurransen får også et gavekort på 500kr som hun kan gi bort til sin aller beste venninne. Noen som er giiiret eller?

 For å delta i konkurransen må du gjøre følgende:

1. Like facebooksiden min HER & dele dette innlegget på facebook. 

2. Skrive en kommmentar hvor du begrunner hvorfor du og din bestis fortjener å vinne disse to gavekortene. 

♥ ♥ 

Valgfritt, men noe som kan øve vinnersjansene dine er å skrive en kommentar hvor du skriver hvorfor du leser bloggen min, evt hvor lenge du har lest den, hva du liker best med den osv.

 

Jeg vet hvor mye tid flere av dere invisterer i å passe på meg, kjefte på meg når det trengs og være der for meg når livet er vanskelig. Og dere skal vite at jeg alltid kommer til å være her for hver og en av dere. Så, med andre ord: Dette er min måte å gi enda mer tilbake til dere. Håper dere blir glade nå tihi! Lykke til verdens beste lesere

Nelly har så mye fint inne akkurat nå, de har opptil 70% avslag til og med, sjekk ut hele salget HER. ( Adlink )

 ”I love you to the moon and back.” 

20 kommentarer
    1. Oj, wow, dette er viirkelig snilt! Elsker at du setter slik pris på leserne dine – herlig <3 Har likt deg på facebook fra før av, oog delt innlegget 🙂 Jeg syntes at jeg og min bestevenninne fortjener å vinne fordi vi selvfølgelig begge er superglad i shopping. Samtidig har vi begge gått igjennom dr*tt, men vi har kommet oss stort sett igjennom det, ved å trøste og backe opp hverdandre <3 Spesielt oppmuntrer hun meg veldig mye, og forstår meg! Derfor ville det vært helt fantatisk å kunne gi henne en så fin gave som en takk 🙂
      [email protected]

    2. Facebooksiden din er likt, og jeg er veldig gjerne med 🙂
      Jeg vil veldig gjerne vinne disse gavekortene siden min aller aller beste venninne skal flytte, så da vil jeg veldig gjerne gi henne en fin avskjedsgave som jeg er 100% sikker på at hun kommer til å like 🙂 Skulle jo selvsagt kjøpt noe til henne selv, men er ikke så lett når lommeboka ikke strekker til :/ Så da er det jo supert med sånne konkurranser 🙂
      Ønsker deg en super kveld 🙂
      Klem <3

    3. Ååå dette er virkelig snilt av deg å gjøre og supert at du setter så stor pris på leserne dine^^ jeg syntes at venninna mi og jeg fortjener å vinne fordi for det første er vi veldig glade i å shoppe, men hun får nesten ikke lov til å kjøpe det hun syntes er fint selv osv… Så jeg har veldig lyst til at hun skal kunne få kjøpt seg det hun syntes er fint/kult. Jeg har aldri kjøpt noe på nettet og har såå lyst til det, det er fordi pappaen min ikke syntes noe om det og har hørt mye dumt om det ogsånnt:/
      Ps: har likt Facebooksiden din og delt innlegget:))
      Ha en fin kveld videre og lykke til!<3

    4. Wow, dette er jo bare helt fantastisk flott av deg å gjøre! Flott måte å vise dine lesere hva dem betyr for deg. Jeg har likt og delt innlegget! 🙂
      Jeg har lest bloggen sin hele dette året, hvis ikke litt fra i fjor også. Grunnen til det, er så enkelt som at jeg liker måten du er, og skriver på. Du er en voksen ung jente, som har så bra meninger, du kler deg så godt- og ja, du skriver på en veldig bra måte. Jeg titter titt og ofte innom bloggen din, (du har faktisk en plass på min verktøylinje) jeg er bare sykt dårlig på å kommentere. Jeg sliter med angst og deprsjoner, og deg og hvem du er- får meg over på andre tanker, og jeg starter å smile. Dette velger jeg ikke å skrive fordi du ber oss om det, men fordi nå fikk jeg mulighet til det, siden du spurte. Takk for at du er du.
      Krysser fingrene 🙂

    5. jeg er med:) likt og delt på facebook!
      det hadde vært utrolig moro å vinne dette! for det første herlig konkurranse og å få dele det med min bestevenn hadde vært kjempe gøy 🙂 har veldig lyst til å overraske henne, og da hadde jo dette vært perfekt? 😀
      fin blogg forresten =)

    6. Så utrolig hærlig du er 🙂 Flott måte å vise at du respekterer dine lesere og at de betyr mye for deg! Jeg har likt facebook siden din og delt innlegget.
      Grunnen til at jeg mener at jeg og min bestis burde vinne er at venninna mi har ikke handlet noe til seg selv på lenge siden de fleste pengene hennes går til kjøp av mat og barneklær til barnet, og jeg går på skolen og har ikke tid til shopping / jeg må spare penger for jeg er student! Krysser fingrene.

    7. Jeg er med.
      Jeg ville så klart delt det med min aller bestevenninne. Hun har hjulpet meg så ufattelig mye. Da jeg flyttet fra ei lita bygd og til en by, ble ting satt på spill. Jeg kom til en plass hvor jeg viste hvem to av de på hele skolen var. Jeg hadde det ikke lett. Men min bestevenninne ble min aller bestevenn, bare 2 mnd etter at jeg var flyttet dit. Vi har delt både godt og vondt sammen, vi er så ufattelig like, uansett hva.
      Om jeg er trist, er hun trist, er jeg glad er hun glad. Drar hun bort og blir lenge borte blir jeg syk, og det samme blir hun. Vi snakker sammen hver dag, er sammen hver dag, og vi vet rett og slett alt om hverandre. Vi er der for hverandre uansett.
      Hun fortjener å få litt flere goder en det hun allerede har fått hos meg. Jeg mener hun fortjener å bli satt pris på, ikke bare med ord, men med klemmer, og ting man gjør sammen. Jeg skulle gjerne shopper mer sammen med min aller bestevenninne. Men når hun ikke har den aller beste råden, så blir det sånn.
      Min mening 🙂

    8. Herregud, så snill du e Laurie!! Heilt sykt ditta! Ditta e en super måte å fortelle leserane dine at du bryr d om dei! Fortsett med den gode skrivinga di, dinne bloggen sette lesera virkelig pris på<3

    9. Veldi snilt av deg Laurie!;)
      Eg synst at eg og min bestevennine fortjener de fordi vi har hatt en vanskeli tid sammen og alt er våre negatift, og jeg vill overaske hun slik det blir litt positift i alt 🙂 håper jeg vinner 🙂 digger bloggen din, stå på! Ikkje la det negative ta over for det er ikkje vert! <3

    10. Åå, denne konkurransen setter jeg kjempe stor pris på og den passer helt perfekt!
      Jeg har kjempe lyst til å vinne, ikke bare for min egen del men også for min bestevenninnes del. Hun er nå i USA og har kjøpt masse fint til meg, og jeg vil gjerne ha noe å gi tilbake til hun. Jeg vet godt at hun liker en del klær osv inne på Nelly, og det passer jo perfekt om hun kunne få 500,- i gavekort. Hun er en utrolig herlig person, som hjelper meg gjennom absolutt alt. Hun har også godt igjennom masse vondt i det siste, og hun fortjente virkelig en 5 ukers tur til USA, også fortjener hun også en 500,- gavekort fra Nelly. Jeg savner hun ufattelig mye, vi skyper hver eneste dag, og jeg føler meg litt slem ettersom at hun alltid viser meg både hva hun har kjøpt til seg selv og meg. Mens jeg bare sitter deg og sier takk, og har ingenting til hun. Jeg vil vise henne hvor mye jeg setter pris på henne, ikke bare ved oppførsel osv men også med en gave. Jeg driver å leter etter gaver til hun her i Norge, men jeg vil finne noe spesielt. Inne på Nelly er det masse “spesielt”, mener jeg. Og med 500,- i gave kan hun velge helt selv hva hun vil ha i gave. Foreldrene hennes liker ikke å bestille fra nettet, så det er sjeldent at hun får sjansen til å bestille fra Nelly og slike nettsider. Men gavekort, kan hun gjøre akkurat det hun vil. Hun fortjener absolutt alt godt, og jeg er superduper glad i hun. Jeg melder meg på denne konkurransen mest for hennes skyld, jeg har utrolig lyst til å vinne denne premien sånn at jeg kan gi henne dette gavekortet som en takke for hvor bra hun er.
      Jeg leser din blogg, (som jeg har sagt før) fordi du er så ærlig. Du tør å være deg selv på bloggen. Selv om jeg ikke er så flink til å kommentere, så klikker jeg innom bloggen flere ganger daglig. Innleggene du skriver er helt amazinge.

    11. Har selvfølgelig likt siden din for lengst! 🙂 Og delt innlegget nå 😀
      Om jeg vinner så vil jeg gi gavekortet til søsteren min som også er en av mine bestevenner! Vi er utrolig nærme, også låner vi klær av hverandre hele tiden 🙂 Men nå snart så drar jeg kanskje avgårde for å studere og hun flytter ut som vil si at vi ikke kommer til å se hverandre så ofte lengre og heller ikke kan låne klær av hverandre hver dag, så jeg vil ikke si grunnen til hvorfor vi fortjener gavekortene, men hvorfor hun gjør det: fordi hun rett og slett er en herlig person som jeg er så utrolig glad i, og hun hadde nok blitt kjempe glad om jeg vant noe slikt som dette til henne 🙂 Det vil vise enda mer at jeg virkelig setter pris på henne.
      Jeg vet ikke hvor lenge jeg har lest bloggen din, kanskje siden vinter? Jeg leser ingen blogger fast at jeg er innom flere ganger daglig, men jeg titter innom bloggen din innimellom. Jeg liker den fordi du tar fine bilder, du skriver hele tiden at du setter pris på oss leserne og jeg har lest flere personlige innlegg som jeg syns er veldig bra. Du har fått et veldig fint design nå forresten! Har ikke sett det før nå 🙂
      Ha en fin sommer videre!
      // [email protected]

    12. Jeg synes at både jeg og min besteveninne bør få vinne gavekort fordi vi ELSKER nelly! Hahaha virker kanskje litt egoistisk å si at vi bør få vinne, men jaja, sånn er konkuransen ;)) Haha. Men vi elsker klær fra nelly! Vi har bestillt et par ganger, men ikke så mye fordi vi må jo bruke sånn kredittkort og foreldrene våre liker ikke å bestille ting på nett -.- Irriterende..men sånn er det nå da! Vi har funnet ganske masse vi liker også hehe. Men nå er ikke det så vanskelig heller! Vi elsker bloggen din og leser den begge to. Keep up the good work!
      Klemzz ;*

    13. Jeg og betseveninnen min har vert bestevenner i 14 år og skal nå begyne på vgs sammen og det hadde vært gøy med nye klær til skolestart <3

    14. Jeg ønsker at jeg vinner slik at jeg kan dele dette med min bestevenninne! Jeg og bestevenninnen min har vært bestiser i mangemange år, og hun er virkelig verdens beste. Det er ingen andre som forstår meg på den måten hun gjør. Vi begge har gått igjennom noen veldig tunge stunder og år, og synes vi fortjener å vinne. Ingen av oss kommer fra familier med veldig gode inntekter, så å vinne dette hadde vært kjempe morsomt! Jeg vil gjerne dele dette med henne fordi hun fortjener det aller beste og jeg har lyst til å gi henne noe for å vise hvor mye jeg setter pris på henne, og dette ville ha hjulpet meg siden jeg ikke har så veldig mye penger selv… Krysser fingrene!
      Jeg har lest bloggen din en god stund nå. Jeg synes du skriver utrolig bra og du står på ditt! Du blogger også veldig variert noe jeg liker. Du virker utrolig herlig! Og denne konkurransen viser jo at du er det, i og med at den ikke er sponset heller, utrolig bra! Du har sykt bra stil og en inspirasjon for mange!

    15. Jeg synes jeg og bestisen min fortjener å vinne fordi hun drar til Frankrike snart nå fordi hun skal gå på skole der i 1 år og da hun kommer tilbake igjen flytter hun 2 år til Oslo.. Noe jeg synes er innmari trist, og jeg vet ikke hvordan jeg skal klare dette året uten henne. Vi kunne brukt gavekortet på å kjøpe oss noe sammen slik at vi begge husker skrive meldinger samme hvor travelt vi har det, slik at vi ikke mister kontakten.. Har ingen andre ordentlige gode venninner så jeg tror dette året kommer til å bli veldig tøft. Uansett så unner jeg min gode venninne det aller beste og håper med hele mitt hjerte at dette blir et minne for livet for henne <3
      Likte deg på facebook fra før og har delt!
      Liker bloggen din veldig godt fordi du er ei utrolig tøff jente som tør å være deg selv uansett all dritt du får tilslengt. Misunner hvor tøff du er! Du virker også så utrolig skjønn! Du bryr deg om leserene dine og er veldig flink til å komme med positivet og glede til leserne <3 Du er ærlig og ekte, kort sagt! Stå på!!

    16. Jeg synes at jeg og min bestie fortjener å vinn fordi vi har vart sammen gjennom alt tykt og tynn, vi er alltid der for hverandre og kan alltid snakke til hverandre om hva som helst samma tid eller sted! Vennskapet er helt ubeskrivelig<3
      Likt og delt! :*
      Jeg liker bloggen din fordi du er tøft som dele det du gjør,tenker og føler det er ikke lett for mange. Du har en veldig bra still og e flink til å danse, jeg har lest tin blogg i ca.4 månder nå<3

    17. Heei! Jeg føler ikke at jeg er akkuratt den rette personen til å vinne denne konkuransen.. Men den personen som står nærmest meg derimot som er den beste av den beste fortjener virkelig vinnertittelen. Denne jenta har alltid vært der for meg, og selvom vi har “hatet” hverandre har vi alltid funnet tilbake til et vennskap som aldri skal ta slutt. Å når jeg nå har muligheten til å vinne en konkuranse, og automatisk få vinne den med henne har jeg ikke noe annet valg en å prøve. Dinne jenta er ei livsglad, gal jente som alltid fortjena det beste. Say no more…
      Jeg har lest bloggen din siden januar, som nå er litt over et halvt år. Den gode grunnen til at jeg leser bloggen din er rett og slett får du er så utrolig ærlig, og åpen! Du virker som er jente som vil opp og frem i livet, og at fortid er fortid selv om den ofte slår hardt tilbake! Jeg synes du skriver utrolig bra, og hver gang jeg leser et av dine “serriøse” innlegg, får jeg en følelse av hvordan du faktisk har det. Det er helt sykt hvordan du klarer å gripe leserene dine av hvordan du skriver, amazing

    18. Hallo! Jeg leser bloggen din hver eneste dag, og har gjort det i noen måneder. Jeg synes du er en herlig jente, og du er veldig pen. Jeg har også en tøff fortid, og føler derfor at vi “hører litt sammen.” Jeg kan se meg selv igjen i deg. Du er et av forbildene mine på grunn av motet du viser 🙂
      Jeg ønsker å vinne disse gavekortene fordi jeg og min bestevenninne skal flytte og starte på nye skoler, problemet er at vi flytter 12 t unna hverandre. Vi startet i vgs1 som vil si at vi verken har penger til noe ekstra klær eller flybiletter, ihvertfall ikke jeg som skal flytte hjemmefra. Jeg slet også med spiseforstyrrelser før, og var veldig tynn og syk, men har kommet meg og gått opp mange kg som jeg mistet, og har derfor bare noen få klær igjen som passer, så dette hadde vært tidenes mulighet for meg!

    19. Hei! Først og fremst må jeg si at dette var veldig kult av deg å gjøre, jeg har nå likt siden din og delt dette innlegget. Jeg mener at min bestevenn fortjener gavekortet på det aller sterkeste! Jeg flyttet til en helt ny skole for nesten et år siden, og kjente ingen. Hun kom bort til meg og spurte om jeg ville finne på noe med henne og stilte alltid opp for meg! I tillegg ble foreldrene min skilt i den perioden hvor jeg startet på den nye skolen, så jeg hadde det veldig tøft en periode, hvor jeg gråt ganske ofte fordi jeg ikke hadde så mange venner! Men hun fikk meg alltid til å smile å le og uansett hvor dårlig dag jeg hadde, ble den så mye bedre når hun kom bort til meg. Hun har stilt opp for meg og vært der for meg hele tiden. Og for noen uker siden fikk jeg også en invitasjon til konfirmasjonen hennes, og det varmet så masse for meg, for da visste jeg at jeg hadde fått den bestevennen som finnes <3 hun betyr utrlolig masse for meg, og har vært der for meg hele tiden! Vi ler hele tiden og koser oss hele tiden! Jeg har veldig lyst til å gi henne denne premien som en takk for at hun alltid har vært der for meg <

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg