If you want it, go for it

Dette innlegget skrev jeg ? siden. 

Finnes det en definisjon på den perfekte gutten? Isåfall så har jeg mest sannsynlig truffet på han, tror jeg. Jeg skulle gjerne sagt til deg hvor glad du gjør meg. MEN- om du visste følelsene jeg så smått har startet å få for deg – så ville du nok løpe over på andre siden av gaten. Derfor smiler jeg bare og småkniser hver gang vi er i samme rom. Det er som om at vi leker katt og mus. Altså, begge tror de vet hva den andre føler, men ting føles så spennede at de bare holder det hele gående en stund til.. Dere vet hva jeg mener ikke sant hah?

Når du ser bort på meg så føles det som om at du kan se rett igjennom sjelen min. Lese tankene mine. Vite betydningen av blikkene jeg gjør. Men jeg er altfor dårlig på å ta initiativ. Jeg er nok litt gammeldags av meg akkurat der. Jeg lever med den oppfatningen av at det er gutten som skal jage etter jenta som en annen villmann og det er også han som MÅ ta det aller første steget… ”Hvordan skal jeg hinte sånn at han skjønner at jeg er interessert?” og ”Lurer på hva han tenker om meg”. Alle disse er eksempler på typiske jente-tanker. 

Jeg er en slik person som ubevist går rundt og tenker at ingen liker meg og sier til meg selv at han hotte hunken jeg møtte på byen aldri kommer til å falle for meg. Jeg glir inn i min egen lille boble og finner det umulig og innsè at en person av det motsatte kjønn kan finne meg attraktiv, pen, søt, snill og av kjæreste-materiale. Håper jeg er den eneste som er sånn (?)

I det siste derimot har jeg levd. Vært meg selv. Jeg har levd etter YOLO prinsippet – bokstaveligtalt. Ting som tidligere aldri kunne fallt meg inn skremmer meg ikke litt en gang lengre. I’m on fire baby haha, neida. Fra spøk til alvor. Jeg har sett meg ut den ene personen som jeg ikke trenger og si noe til fordi han allerede kjenner meg. Har jeg forresten fortalt dere at jeg har laget meg en teori på at gutter liker jenter som sprer glede, tørr og vise selvtillit til en viss grad, og som generelt er glad i livet? Og med denne mentaliteten så merker jeg at jeg er blitt en mer ”åpen” og livlig person. Livet er kun så bra som du gjør det til selv – det har jeg innsett gradvis. Vi får se om jeg tøffer meg opp og sier ting rett ut til denne såkalte hunken som jeg har et godt øye for, hihiii. Hva synes dere om innlegget? Har dere f.eks noen råd til hva jeg burde gjøre med denne saken? Her utnytter vi bloggleserne sine til det fulleste tihi!! Dere er jo så smarte så ja 😀

____________________________________________________________________________

Og bare sånn før jeg glemmer det så vil jeg takke alle dere guttene som leser bloggen min!! Jeg blir så glad hver gang jeg får meldinger/kommentarer fra gutteleserne mine hihi! Dere er så sykt hyggelige, takk for alle komplimenter dere gir meg!   

10 kommentarer
    1. så bra at du har funnet “den rette”! utrolig tøft av deg å skrive dette ppå bloggen, blir så utrolig mye morsommere å lese da! alle bloggene blir liksom ikke like da! satt å smilte mens jeg leste innlegget, jeg. hihihi! LYKKE TIL UANSETT HVA DU GJØR!

    2. Unnskyld fikk ikke til å skrive kommentar så skriver spørsmåla mine her om de er greit :))
      Digger deg å bloggen din 🙂
      hvordan klare lurie å være så posetiv etter all drit sleng hun for ?
      Hvordan klare hun få så fin kropp, hva er henmeligheten hennes ?:)
      Hva sminke bruker henne?
      Hva er den aller største drømmen hen es?
      Hva brenner lurie etter?
      Hvor får hun den rå kle stilen hennes, ? elsker den! 👌

    3. Kan eg få spørra deg om noko? Koffer har du piercingen nede istedenfor oppe, det e vel ikkje normalt e det vell? Har du kanskje tatt den sjøl og missforstått litt? Klem fra Sara å Henriette <3

    4. Gutter HATER akward silence, så om du snakker mye er det drit bra. Husk det er mye bedre å si noe kjempedumt enn å ikke si noe i det heletatt.
      -gutt

    5. Heihei! Ville berre skrive litt til de andre som kommenterer. Laurie er en fantastisk jente, ble kjent med hun på bussen og vi pratet ilag fra start til slutt i hele bussturen. Hun er helt utrolig! Hun har hjulpet meg med veldi mye, og hun er en som er til å stole på. Og til alle dere idioter som skriver frekt, eller stygge ting om henne eller ting hun gjør kan brenne i h******* og lenger! Jeg blir forbanna når jeg leser det ufine kommentarer! Er det noen som ikke fortjener det så er det hun! Laurie legger hele livet sitt i bloggen og hun elsker det hun gjør, så ikke ødelegg for hun. Men en ting dere skal vite! Dere kommer alldri til å vinne for dere er noen små sjalue shidkids! Men til alle dere som støtter henne er noen små og søte engler. Er så glad for vi har noen positive mennsker, Laurie er helt sikkert glad for de kommentarene hun får, hun fortjener så mye mer enn negatift. Føler denne kommentaren ble litt negativ men jeg vill berre si att du er en av mine godeste venner jeg har og jeg er glad for jeg kom på den bussen hihi. Men jeg tror det var alt, glad i deg og stå på videre for denne bloggen her er den beste jeg vet!:D
      Helsing Helena.<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg