Giveaway: Vinn personlig almanakk

Jeg sitter og smiler mens jeg leser igjennom kommentarene som dere har lagt igjen i det siste. Dette fortjener en stående applaus, herregud så snille mange av dere er! Bloggen ligger på 48.plass på topplisten as we speak, takket være alle dere som klikker dere innom her dag etter dag. Tusen hjertelig takk for at dere er de beste leserne jeg noen gang kunne ha hatt! Dere aner ikke hvor takknemlig jeg er..! Jeg har derfor ordnet en overraskelse til dere…

I samarbeid med PERSONLIGALMANAKK.COM så er jeg så heldig å få dele ut en nydelig personlig almanakk til en av dere lesere. Hvem har ikke lyst til å vinne en konkurranse som denne, liksom? Det er ikke noe å skjule av så og si alle toppbloggere ihvertfalln er eier av en eller flere av disse skjønne personlig almanakkene. Og jeg forstår de innmari godt! Vinneren av konkurransen får selv velge hvordan almanakken skal se ut utseendemessig. Alt ifra farger, bilder, skrifttype, størrelse and so on er helt opp til deg selv å bestemme hvordan du vil ha. Ønsker dere litt inspirasjon så kan dere se på Eirin Kristiansen’s almanakker som er på bildene i dette innlegget 🙂

For å melde dere på konkurrransen så må dere gjøre følgende:

1. Like bloggen min på facebook HER , dele dette innlegget på facebook + legge igjen fullt navn i kommentarfeltet.

Er ikke almanakkene sååå fiiiine eller hva dere? Følg forresten gjerne PERSONLIGALMANAKK her: Facebook HER Instagram: @Personligalmanakk Snapchat: Persalmanakk (Les: Hvor de har unike tilbud som dere ikke vil gå glipp av..) Jeg trekker en vinner den 17.august.

Jeg sjekker såklart om vinneren har følgt alle reglene! SÅÅÅ LYKKE TIL BABES <3

37 kommentarer

Siste innlegg