Q&A – Svar på spørsmålene deres

Hei! Håper det går greit at spørsmålsrunden kom et par dager forseint? Jeg har hatt så mye å gjøre at jeg ikke har fått tid til å besvare dem alt nå kl.2 på natten heh.Tok med færre spørsmål og prøver heller å svare utfyllende på de fleste av de 🙂 Enjoy!

KJÆRLIGHET/VENNSKAP/FAMILIE:

Har du vært veldig forelsket i noen før? Er du forelsket i noen nå?

Hva skal man si? Vennene mine mener jeg er over gjennomsnittet gutte gærn men jeg er litt uenig med de. I det siste har jeg snakket med flere gutter men det blir liksom ikke noe mer enn det. Men ja, jeg har en spesiell fyr i kikkerten… Hihii! Samtidig som jeg skulle ønske han visste det som jeg føler så vil jeg ikke fremstille meg selv som en desperat person heller #Loveishard #Complicated

Kjæreste?

Nei. Jeg er 100% singel og jeg trives ganske godt med dette også. For en tid tilbake så trodde jeg at jeg var klar for et forhold men det har jeg skjønt at jeg ikke er. Med mindre

PERSONLIG:

Hvor mange har du delt deg med? (sex)

Flere lurer vel sikkert på dette – og det skjønner jeg hehe, neida. Jeg synes ikke dette er noe noen har noe med å gjøre så derfor tar jeg et valg om å ikke besvare dette spørsmålet.

Bare lurer, er du ikke redd for at de som har voldtatt deg oppsøker deg igjen?

Vet dere hva? Det er jeg egentlig ikke så bekymret for.. Eller, hvem prøver jeg å lure? Som nevnt tidligere så hadde alle disse personene en ”kontroll” over meg, noe som fortsatt sitter igjen i meg den dag i dag. Jeg er totally paranoid, har nede persiennene, jeg har av lys i alle rom både på dagen/kvelden/natten og jeg går aldri ut når det er mørkt omtrent.. Jeg er såklart redd men jeg kan ikke legge meg i sengen og bli der i evigheten heller.. Så jeg prøver å komme meg ut av leiligheten selv om jeg naturligvis går rundt og er redd for å møte på en av de personene som utsatte meg for så mye dritt og vondt.

Jeg skjønner at enkelte lurer på dette, så selv om dette spørsmålet ikke ble spurt i spørsmålsunden så tok jeg det alikevel med.

Lurer på hvorfor du har prikker på halsen? Et langt arr på magen? Har du operert?

1. Solskade… Tok for mye sol da jeg gikk igjennom min værste fjortisperiode 🙂 2. Jeg fikk det arret etter en navlebrokksoperasjon som jeg gjorde da jeg var ca.10år.

Hei! Jeg bare lurte på hvorfor du har navle piercingen på undersiden av navelen og ikke over som de fleste gjør now days? Ps: du er drit pen, aldri la noen knekke deg for den du er! Som sagt, er det bedre å bli ikke likt for den du er enn å bli likt for den du ikke er!

Jeg har navlepiercingen nedenfor navlen av den enkle grunnen at jeg ble rådet til det, fordi jeg har et arr på oppsiden av navlen 🙂 Enkelt og greit, da vet dere det også siden flere av dere har spurt 🙂 Ps: du er skjønn <3

BLOGG::

Hvordan er det å være på topplisten? Føler du et konstant press eller er det kun gøy?
Jeg synes det er kun koselig jeg. Såklart kan man føle på presset nå og da, men etter denne lile uken som jeg har ligget på topplisten så har det gått fint, liksom 🙂
Favorittbloggen din?
Gjett to ganger da? Were talking WWW.KRISSSY.BLOGG.NO. Denne jenta er den fineste og tøffeste jenta jeg ”kjenner” og hun er i tillegg en av de bloggerne jeg ser mest opp til. Jeg elsker hvordan hun gjør sin egen greie, kjører på med shorts på vinter f.eks. Hun ser itillegg ut enVictoria Secret model, helskjønn er hun :-* Jenta virker bare god tvers igjennom og slike personer faller jeg lett for 🙂


+ Noen spapshots fra tidligere i dag:

 

Turtelduene i fremsetet ^^

Det er bare å spørre i kommentarfeltet hvis dere lurer på noe mer!

Nå skal jeg sove, natta 🙂

7 kommentarer
    1. ikke for å virke rasist eller noe , men hvorfor i helvette tok DU solarium ??!! HAHAHAHAHHA! du er jo helt svart

    2. Jeg er ikke rasist, men lurer på hvorfor du tok sol? Har alltid stilt meg selv det spørsmålet da jeg har sett mørkhudede ligget å sole seg, hehe 🙂

    3. HVA FAEN!! Bare fordi hun er mørk i huden så kan hun ikke ta sol?! Selv om man har opprinnelse i Afrika så kan man faktisk bli brunere og/eller blekere.
      Så dere kan bare drite og dra med de “jeg er ikke rasist, men hvorfor tok du sol?” kommentarene!!

    4. Hei syykt bra innlegg.
      Gjerne sjekk bloggen min
      Klikk på navnet mitt eller søk på barbignomen.blogg.no
      Gjerne kommentere, like og dele.
      Elsker bloggen din 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg