Jeg avslører min favoritt instagrammer..

Hei! Alle må se på LIVESHOW med meg og Ida Sofie kl.20:30 i dag!! Hihi, LINK: http://www.ustream.tv/broadcaster/15963223

Endelig er torsdagen her og i morgen braker det løst med JUGENDfestivalen.. Cant wait!! Men først vil jeg vise dere min favoritt instagram: @Camillaellinor heter hun. Denne instagrammen tilhører en av de fineste og hyggeligste personen jeg noensinne har møtt.. Kort fortalt om Camilla: Halvt brasiliansk Model Sanger og blogger.

Hun har det perfekte utseendet, etter min mening, SAMTIDIG som hun har den beste personligheten i verden! Aww, dette er en jente som bare har det. The w.o.w factor og hun legger ut mange fine bilder så sjekk ut instaen hennes HER & follow henne hvis dere vil 🙂 Og ikke minst så har vi skikkelig lik humor haha!  Faktisk så møtte løp jeg på Camilla for en liten stund tilbake her i Trondheim og jeg hun var like hyggelig som hun virker på bloggen og like pen om ikke penere i virkeligheten enn på bilder 🙂

Følg henne på instagram og sjekk ut bloggen hennes HER folkens! Og kommenter, da ville hun blitt kjempe glad tror jeg 😀

 

5 kommentarer
    1. Smiler fra øre til øre nå! Oh my, så utrolig hyggelig du er Laurie 😀
      Så på deg og Ida Sofie på ustream tidligere i dag også btw, haha! Så herlige dere var 🙂
      God natt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg