A smile is the best makeup any girl can wear

Hei beauties 🙂 Ville bare vise dere en snikktitt på behandlingen som jeg var og gjorde tidligere i dag. Er det noen av dere som ser hva jeg har gjort?

Dagen i dag har vært meget produktiv. Tiltross for lite søvn inatt så spratt jeg opp da alarmen ringte kl.08:30 i morges. Etter at jeg hadde vært og ”fikset” på utseendet så tok jeg turen innom CHANGE før jeg dro hjem en tur. Hos CHANGE fikk jeg se litt mer av Britney kolleksjonen og herregud, jeg ER herved F-R-E-L-S-T. Nå gleder jeg meg ekstra mye til fredagen kommer!  Men ja, utpå dagen så dro jeg på min hittils dyreste dropintime sånn forreal.. Hadde det ikke vært for vi var så innstillt på at vi SKULLE trene så hadde jeg ikke giddet å betalt så mye for å trene heh! Jeg ble nemlig dradd med på trening av fineste Marthe og Madeleine, og mens de svettet flesket av seg så chillet jeg sånn 3/4 av tiden – OG jeg fikk sett en hel episode av The Kardashians. Er ikke jeg flink på trening så vet ikke jeg ass haha!

Hvordan har dagen deres vært?

5 kommentarer
    1. Er det vippeekstention? I såfall, veldig pent! Haha, så flink du er til å trene da 😉 dagen min har vært bare bra. Har vært på kunstløpstrening, something I looove, so ja. Herlig dag 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg