Vippeextensions + -25% rabattkode på vippebehandling til dere

Åhh, dere! I dag var jeg hos Salong Fix-It – for å sette på vippeextensions. Dette er første gangen jeg har vært hos fine Siri og jeg må si at jeg er storfornøyd med resultatet! Hvorfor har jeg ikke gjort dette før? Med vippeextensions på plass så føler man seg fresh og opplagt 24/7, samtidig som man slipper og bruke tid på maskaraen om morgenen.. Hvor fantastisk er ikke det? Jeg måtte SÅKLART ”forhandle” meg til en saftig deal for dere leserene også!

Jeg og Siri har gjort en avtale på at alle dere som leser bloggen min får -25% på vippeextensions hos Salong Fix-It ved å oppgi rabattkoden: LAURIE0408 ved booking av time. Dere kan booke time ved å sende mail til: [email protected]. Ordinær pris på vipper for studenter ligger på 1290kr men med denne rabatten blir det en hel del billigere, jihuu. Koden går ut 01.10.14, men du kan selvfølgelig bestille en time og dra på selve timen den 15.november liksom. Så lenge du BESTILLER timen før 1.oktober så får du rabatten enkelt forklart. Salong Fix-It holder til i Bratsbergveien 169, Trondheim, og Siri holder dessuten et kurs i vippeextensions og gellac, dette i samarbeid med Negleskolen i Oslo!

Om noen av dere skulle være interessert i å melde dere på et av kursene så kan dere lese mer om dette HER.Jeg forklarte hun at jeg ønsket et mest mulig naturlig resultat og så dyktig og flink som hun er så fikk hun jammen til dette. Se fine vippene mine er blitt da dere, wihuu!

Jeg skal likevel ærlig innrømme at jeg grudde meg skikkelig i forkant av denne behandlingen. For 2år siden hadde jeg en dårlig opplevelse, den gangen gikk jeg til ei som ikke hadde peiling på hva hun gjorde med øynene mine heh.. Det var derfor viktig for meg å gjøre det ordentlig og hos en profesjonell denne gangen. Til min store overraskelse så følte da jeg kom til timen min hos Siri, så følte jeg meg velkommen fra første stund og hun var imøtekommende og supersnill! Vel, vi har jo alle hørt skrekkhistoriene som sier at man mister alle sine egne vipper om man setter på vippeextensions. Dette er langt ifra sannheten, for man skal nemlig IKKE miste masse av sine egne vipper når man har/har hatt på vippeextenions. Vi mister alle øyenvipper med tiden, det er naturlig og helt ufarlig. MEN – greia er den at man er mer obs på dette når man har vippeextensions om dere skjønner hva jeg mener? Så imotsetning til behandlingen jeg tok for 2år siden så følte jeg meg denne gangen både comfy og i trygge hender der jeg lå med et varmt pledd rundt meg. Vippene skal vare i 3-4 uker, påfyll koster 600,- pr.behandling. Det tok 1-2 timer å sette de på, og det var nesten heeelt smertefritt. Sjekk gjerne ut facebooksiden til Salong Fix-It HER for å se FØR og ETTER-bilder! Om dere lurer på noe angående vippeextensions så er det bare å spørre i kommentarfeltet! Også skal jeg prøve å besvare spørsmålene deres så godt som jeg kan 🙂

Jeg skal uten tvil begynne å gå fast til Salong Fix-It – for dette resultatet ble bare helt stunning, eller hva folkens?

Dere kan bestille time hos Siri på Salong Fix-It ved å sende en mail til [email protected] eller så ved å sende en melding HER. Lik og del gjerne dette innlegget dersom du synes vippene var fine!

– Min behandling er sponset, i samarbeid med Salong Fix-it.

7 kommentarer

Siste innlegg