En unik opplevelse

I’m back etter en uforglemmelig helg med venner og 5 dager uten internet i leiligheten, hurra! Jeg er klar for å blogge dødsbra for dere denne uken og jeg håper alt står bra til med dere alle?

Sist fredag så var jeg som sagt på den offisielle lanseringen av The Intimate Britney Spears-kolleksjonen. Og som jeg såvidt fortalte noen av dere så var planen at jeg skulle holde ”tale”. Dere kan tenke dere at jeg var stressa og nervøs i forkant, men talen gikk heeeeelt fint til min store forbauelse. Butikken så kjempe fin ut, stæsjet opp, med sprudlevann og sjokolade på bordet og rød løper! Og, i neste øyeblikk så snur jeg glasset mitt opp ned og tømmer innholdet utover gulvet hohoho. ”Jiiiises, hva er det som går av hu der’a?” tenkte sikkert de andre heh! Neida :)) Altså, jeg ER verdens mest klønete person, jeg rabler og snubler over alt som kan snubles over. Tipper mange av dere ikke visste dette om meg? heh, well now you know. Sååå ja, etter ”talen” var overstått så går jeg bort til kolleksjonen og knyter opp sløyfene. Jeg kjenner det kribler i magen imens jeg står der. Britney var jo mitt største idol da jeg var mindre. Jeg kunne alle sangene hennes, og ja da mener jeg faktisk alle sangene. Men toxic var favoritten min da, det var den jeg alltid brukte å koreografere danser til HAHAH. Jeg følte meg iallefall overveldet og glad igjennom hele lanseringen, folk var kjempe hyggelige, et par av venninnene mine var der. Så ja, jeg storkoste meg virkelig!!

Ellers, fikk jeg etter litt overtalelse med meg vakre Anette til å stille opp på bloggbilder hihi!

Disse to her hjalp meg i avgjørelsen om hvilket undertøyssett jeg skulle ha med meg hjem. Kjempe hyggelige jenter! Jeg viser dere hvilket undertøy jeg valgte senere!Meg med litt mer sminke enn ellers, vippeextensions og ny øyenskygge. Fargen på øyenskyggen var fin sant?

Jeg er bare så super takknemlig for at jeg får være med på sånt som dette via bloggen!! Dere aner ikke hvor takknemlig jeg er for at dere fortsatt følger meg og min hverdag her på bloggen! Så tusen takk for at dere alltid backer meg opp, støtter meg og sier ifra om jeg går over streken. Og, tilslutt så vil jeg takke CHANGE for at jeg fikk lov til å stille opp på lanseringen hos CHANGE Trondheim Torg.
Så ja, hva synes og dere og var noen av dere på lanseringen der som dere bor?

3 kommentarer
    1. Elsker deg, vakre. Nydelige ansiktet, flotte kroppen, deilige rompa, digre puppene….ja… Alt. 🙂
      *varm, tett ståpikk-kos* 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg