Innlagt på sykehus

Det at jeg såkalt alltid blir fremstillt som hun som er lykkelig, hun som alltid er i et lekent humør og hun som finner på morostreker, har begynt å tære på. For hvordan kan jeg virke så glad når jeg holder på å gå i stykker på innsiden? Jeg vet ikke. Jeg ser stadig vekk at enkelte bloggere velger å sette opp en fasade hvor det virker som at livet bestandig er en dans på røde roser.. Og jeg skjønner de faktisk også 🙂 Som blogger er det ikke alltid like enkelt å brette ut om livet sitt, spesielt om man er en av de som får mye tyn så snart man viser tegn til svakhet. Men jeg er ikke sånn. Litt redd er jeg for å bli dømt men jeg skal likevel innrømme at hverdagen ikke er helt enkel fortiden. En av mine nærmeste er innlagt på sykehuset og etter at jeg fikk vite dette så har jeg grått hver dag siden. Jeg hater og klage og da blir det til at jeg går rundt og føler meg tom på innsiden..

Klumpen i magen er der enda og livet føles så urettferdig skal jeg si dere. Inatt så sov jeg over til en venninne og dagen før der så sov jeg over hos en kompis < 3 Inatt så skal jeg sove helt alene og gleder meg ikke akkurat til dette. For selvom jeg aldri har vært en person setter opp en fasade, så føler jeg meg så svak hver gang jeg viser folk at jeg har det vondt på innsiden. Noe som sikkert er grunnen til at jeg ikke har fortalt bestevenninnen min en gang at en som står meg nær er dødssyk.. Men – jeg skal ikke la meg knekke av dette, tvert imot. Jeg håper likevel på litt forståelse om at bloggen ikke har vært på topp den siste måneden. Jeg elsker å blogge, og utrykke meg, ta bilder og skrive om det jeg ønsker. Så nei, det er ikke bloggen som gjør meg trist. Det som gjør meg trist, utmattet og sliten er faktumet at jeg ikke vet om * vil overleve denne gangen.. < 3 Og dere? Det er virkelig utrolig viktig å ta vare på de rundt seg, fortelle de hvor glad man er i de – fordi ingenting er garantert her i livet.

Outfit of the day:

Det er iallefall lettere å bare klistre på et smil og si at man har det bra enn å si at man trenger en hånd eller en skulder å gråte på. Heldigvis så følte jeg meg tusen ganger bedre da vi var ute og tok disse bildene! Man kan ikke bli annet en glad når vennene dine stiller opp når det trengs 🙂

Topp: Bik Bok Bukse: ONLY Veske og klokke: Michael Kors Sko: Skoringen

6 kommentarer
    1. Fint antrekk! Dette innlegget viser ikke at du er svak, men at du er sterk som klarer å fortelle om dette og at du er sterk i situasjonen din! På min blogg bretter jeg gjerne ut om mine psykiske lidelser, dette for å kanskje kunne hjelpe andre i samme situasjon med å tenke positivt eller bare ved å åpne seg og forstå at det er lov å ha en møkkadag! Stå på fine du!

    2. I tunge tider er det alltid fint å ha masse å gjøre, så omring deg med dem du er glad i, men ikke fortreng følelsene dine heller! Får håpe du får det bedre snart <3

    3. ikke for å gi deg hate eller noe sånt, men man kan tydelig se at veska er fake, så hvorfor skriver u at den er fra michael kors? :s

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg