Video av rutinen til cheerlaget mitt

Heei 😀 Nå tenkte jeg å dele en video av rutinen til laget mitt – fra helgen som var. Vi tok en 3.plass, og guuuud så stolt jeg er!!! Det føltes helt ubeskrivelig deilig å holde pokalen i hånden, og ha medaljen rundt halsen! Ingenting kan sammenlignes med den følelsen, jeg kunne ikke annet enn å juble da jeg fikk gå opp hente pokalen. Samtidig som jeg gråt da såklart tihi!

Det var så mange fantastisk lag som stillte at det å ta meg seg bronsepokalen hjem føltes helt surrealistisk for flere oss! Knallbra jobbet COED, jeg digger dere alle sammen :)) Nå skal jeg legge meg, natta!

Hva synes dere?

9 kommentarer
    1. Hei og gratulerer med 3. plassen i cheerleading!
      Flott at du også tar opp spørsmålet om en må drikke for å ha det gøy på bloggen din!
      Kunne du tenke deg å samarbeide med Idrett uten alkohol?

    2. Idrett uten alkohol: Hei hei :)) Tusen takk!! Dette høres definitivt interessant ut, kan du sende meg en personlig melding her på blogg, og forklare hva Idrett Uten Alkohol er fornoe? :))

      -L-

    3. Mixen deres er knall bra, elsker den. Rutinen deres er kjempe bra! Du er en fantastisk base, med spirit & styrke! Også er du så flink til å ta i mot, haha.

    4. Heisann! Jeg så på siden din her at du har reist til Paris. Kunne du tenke deg å dele dine Paris-anbefalinger med VisitParis.no gjennom et lite intervju? Send meg en mail! Hilsen Beate.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg