A little party never killed nobody

Heia dere 🙂

Selv om formen er helt elendig i dag så angrer jeg by GoSave” href=”#”>ikke på at jeg ble med jentene ut på byen i går. Vi hadde det kjempe koselig, tiltross for at jeg var en smuuule tilbakeholden og ikke ville danse helt i starten på kvelden heh. Uansett da, så ville jeg egentlig bare gi en lyd ifra meg og vise dere antrekket som jeg hadde på meg i går:

Håper dere har hatt en bedre søndag enn meg 😀 Her har det gått i mye soving og inntak av alt usunt som jeg kunne få tak i

Hva synes dere om antrekket?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg