Drømmekroppen?

Hei og god kveld dere! Ikveld tenkte jeg å ta opp et by GoSave” href=”#”>tema som jeg har tenkt endel på i det by GoSave” href=”/index.bd?fa=article.new&from=autosaved&ar_uid=DA67FDB283A64B50BCE7765ECF6AFC3F”>siste.. Nemlig drømmekroppen.




Som by GoSave” href=”#”>blogger så må man by GoSave” href=”/index.bd?fa=article.edit&ar_id=45944452″>finne seg i å bli sammenlighet med by GoSave” href=”#”>andre bloggere. Og by GoSave” href=”/index.bd?fa=article.new&from=autosaved&ar_uid=DA67FDB283A64B50BCE7765ECF6AFC3F”>ikke minst kjendiser. Men sannheten er at jeg by GoSave” href=”#”>ikke ser ut som by GoSave” href=”#”>andre bloggere – i bikini. Jeg har mer drunk in the trunk og sånn er det bare. Men såklart er det hardt by GoSave” href=”/index.bd?fa=article.new&from=autosaved&ar_uid=DA67FDB283A64B50BCE7765ECF6AFC3F”>noen ganger. Å ikke se ut som ”alle” andre. For presset om at man SKAL se så og si perfekt ut blir kun større for hver dag som går. Man skal trene for å se få den såkalte ”drømmekroppen” og fikse brynene og vippene 1 dag i uken. Men hva er egentlig drømmekroppen? Hva er det som utgjør at by GoSave” href=”/index.bd?fa=article.edit&ar_id=45944452″>noen har drømmekroppen? For for meg så kan drømmekroppen være så mangt. Alle er unike på sin egen måte, synes iallefall jeg. Jeg har ALLTID drømt om å se ut som Kim Kardashian West. Før så så jeg på by GoSave” href=”#”>dette som uoppnåelig, nærmest umulig. Men med tiden så har jeg skjønt at man kan klare det som man vil, bare man prøver 😀 Og legger seg under kniven haha, neida.. Joda. Kim er svaret på perfeksjon, og det er forsåvidt resten av søstrene hennes også. by GoSave” href=”#”>Når jeg ser et by GoSave” href=”/index.bd?fa=article.new&from=autosaved&ar_uid=DA67FDB283A64B50BCE7765ECF6AFC3F”>bilde av by GoSave” href=”#”>hun så er det like før jeg by GoSave” href=”#”>begynner å gråte.. Av missunnelse. Videre så elsker jeg kroppene til by GoSave” href=”#”>Kristine Ullebø f.eks, Iggy og JLo. Høye kinnbein, former, gyllebrun hud stooor rumpe, smal midje = Flawless i mine øyne.

Om du kunne by GoSave” href=”/index.bd?fa=article.new&from=autosaved&ar_uid=DA67FDB283A64B50BCE7765ECF6AFC3F”>valgt hvordan du skulle sett ut, hvem hadde du valgt? F.eks Cara Delvigne, Beyonce, Taylor Swift osv

_______________________________________________________________________________________________________________________________

I nuet så sitter jeg og ser på Gossip girl. Jeg har vært sammen med en kompis i hele dag, spist take away pizza og vært på shopping. Fra i morgen av så har jeg forhåpentligvis kommet by GoSave” href=”/index.bd?fa=article.new&from=autosaved&ar_uid=DA67FDB283A64B50BCE7765ECF6AFC3F”>inn i en god bloggrutine. Så da blir det 2 ganger pr.dag og ikke så sene oppdateringer. Det liker vi sant? 🙂
3 kommentarer
    1. Jeg hadde forblitt meg selv. Ikke noen drømmekroppen, men jeg trives i den 🙂 vil heller skille meg ut enn å ligne en annen 🙂
      Vet ikke hva andre mener, men jeg kjente jeg fikk litt huepine av byttingen mellom knøtt bokstaver og normale bokstaver :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg