My kind of happiness

Etter at jeg begynte å blogge igjen så har jeg fått mange tilbakmeldinger. 99% positive. Det gjør meg så lykkelig og glad å høre at dere liker måten jeg sminker meg, og den ”nye” øyenfargen min bl.a . Hihii. Jeg blir helt ærlig ekstremt rørt når dere kommer med slike kommentarer! Og siden jeg ikke har blogget om helgen min så kjører jeg på å fortelle dere om den nuuu… Are you ready?

På fredag så dro jeg ut og spiste på min favoritt by GoSave” href=”#”>restaurant – 1001 NATT, sammen med Ida. Ida er den ene venninnen min som bare skjønner meg, vi snakker om alt fra gossip og gutter til problemer som vi sliter med. Jeg kan si alt til henne og vi stoler på hverandre fullt og helt.

Her ser dere hva jeg bestillte. Jees, det smakte helt himmelsk godt som always 😀 Vi satt bare der i sånn 2timer og trykket i oss all maten og lo masse. Sykt koselig!


I går så var jeg hjemme hele dagen. Utover dagen så så vi et episoder av Snodig avhengigheter + Mitt dancecrew. Og på kvelden/natten så kom det en del folk hit. Vi koste oss, lo og snakket til langt på natt. På bildet under så ser dere meg som prøver å tvinge Leif til å joine på et bilde til bloggen hoho.
Og her har dere dagens antrekk. Takk for at du tok bilder av meg Leif.




Jakke: Bik Bok Clutch: Glitter Topp: Cubus Bukse: VILA Armebånd: Bik Bok Sko: Din sko

8 kommentarer

Siste innlegg