Leserspørsmål: Avstand fra alkohol?

Får OFTE by GoSave” href=”#”>spørsmål om hvorfor jeg ikke drikker alkohol, om jeg synes det er vanskelig og stå imot presset. Og da må jeg nesten bare si at jeg ikke synes det er tøft i det heletatt. På bursdagen jeg var i igår for å ta et eksempel, så var det driiitkjekt! Selv om jeg bare drakk vann og spiste altfor mye kake.

Jeg har ikke opplevd noe traumatisk når jeg har drukket alkohol, noe by GoSave” href=”#”>mange tror. Det er lett og tro, og det skjønner jeg også. For å være ærlig så synes jeg ikke noe om alkohol, fulle folk eller å drikke sånn generellt. Jeg respekterer de som velger å gjøre det men ja.  Alle vennene mine drikker og jeg sier jeg bare kjør på! Men det å være så sørpefull at man har kjolen midt oppå magen og ikke klarer å gå er det minst atraktive jeg kan tenke meg.. Æ-S-J!Topp, krans og skjørt: Bik Bok Klokke: Michael Kors

Hvordan er jeg og hvordan oppfører jeg meg når jeg er ”full”? Det vet jeg faktisk ikke. Vel. Jeg har aldri vært full før hehe. Kun beruset. Første gangen jeg drakk litt ”mye” ifølge meg selv var på en festival for 2år siden. Kvelden startet med at jeg sa jeg følte jeg var i en lykkerus, at ting gikk rundt og da måtte Ingrid bare le av meg. Hun bøyde seg frem og knakk sammen i latter husker jeg. Herregud! Utover kvelden da hun følte for å spy så ble jeg med hun opp til et stort stup. Der sto vi på vedsiden av hverandre og puttet fingrene i halsen. På gøy bare, for min del heheh. Mens Ingrid derimot, følte seg ganske så kvalm og uggen hah.

 Jeg husker jeg løp rundt på festivalen og smilte fra øre til øre, og oppførte meg som en durasellkanin. Det værste av alt var hvordan jeg oppførte meg da jeg ble hentet. Det lyste igjennom at jeg var beruset, jeg lo meg nesten skakk i hel i baksete av bilen imens venninnen min filmet meg HAHA. Jeg føler ikke presset, og ja folk spør heletiiiden. Hver gang jeg er ute eller i en bursdag/på fest.

Og er det noe vennene mine har funnet ut så er det å lure i meg alkohol. Et triks som de bestandig bruker på meg  er at de sier ”Smak da, Laurie”. De har tydligvis funnet ut at om de maser nok så tar jeg en sup av hva enn det er de drikker (SPRIT) for å få de til å holde munn ho-ho. *Knis*.

Nå er det påtide å vise dere bildene som vi tok fra kvelden i går. Og før noen spør så er det VANN som er oppi glasset mitt. Høhø.
Meg, Siri og Leif

Pepsi eller Champagne? Totally pepsi all the way <3


Meg og bursdagsbarna! The twins :-*

Det jeg mener er, at jeg kan ha det gøy både MED og uten alkohol. Men jeg MÅ ikke ha det for å slå meg løs eller noe sånt. Og hele det drikkepresset er helt idiotisk spør du meg. Det er ikke normalt å drikke seg drita hver helg by GoSave” href=”#”>når du er 14-15 eller 16år. I fylla så gjør man så mye dumt, man skriker/krangler med alle, eller så hopper man opp og danser på bordet. Haha, alle gjør ikke det da men dere skjønner hva jeg vil fremtil.

Uansett. Åhh, som jeg koste meg i går. Jeg klarer som sagt ikke å slutte å smile hvis jeg er dødsglad.

Håper dere likte innlegget, ”lik” det gjerne hvis dere gjorde det.

Hvordan er deres forhold til alkohol? Er dere noen festløver eller helt avholds?

Ha en fin kveld videre, dere!

11 kommentarer
    1. Misunner deg som klarer og motstå, faktisk!
      Husker min første gang, den var litt som du beskrev, hehe! Det var GØY det, for var jo omtrent ikke beruset, men når man ikke drikker til vanlig, blir det sånn!
      Ellers har fylla bare gitt meg dritt.. så hadde vært bra og hatt det gøy på fest UTEN alkohol.

    2. Jeg drakk alkohol en del før, men har ikke rørt det siden i fjor sommer, syns ikke det er ikke like gøy som før. og det viktigste av alt, man kan ha det dobbelt så gøy uten den alkoholen bestandig 🙂

    3. Jeg drikker alkohol ja, men har aldri vært en person som drikker meg superdrita på hver eneste fest/bursdag. Har skjedd 2 ganger at jeg har gått på en skikkelig smell med fylleangst og hele pakken og jeg synes ikke det var noe kjekt at all!! Prøver derfor å ta det rolig når jeg først drikker. Synes det er greit og drikke sprit osv til jeg blir litt “god i gassen” og er i godt humør, men vet selv når jeg bør slutte og forholder meg til det:-) Er en veldig rolig person så litt alkohol har jeg ikke vondt av, blir som regel mye mer utadvendt osv 😀 Er glad i en god fest, men er enig med deg også! Folk som er dritings, spesielt jenter, er lite attraktivt.

    4. Fint innlegg, du har jo helt rett!
      For min del så har jeg faktisk år jeg tenker meg om hatt det mye morsommere på de festene jeg har drukket lite alkohol og bare blitt litt brisen enn på de festene hvor jeg har blitt full. Så når jeg er på fester nå så drikker jeg ikke så mye. 🙂

    5. Er bare innom for å skrive en Kommentar Du klagde på hvor fordomsfulle mennesker fants det der ute sist. Så spørsmålet er, hvem er det som TVINGER deg til å kle deg naken? MÅ du på liv å døden være naken i offentlighet? Hva er egentlig greia? Du har virkelig ingen fin kropp eller et fint ansikt. Tvert imot ganske stygg dame. Kun fordi du er løs og har utrolig dårlig personlighet. du er så desperat at jeg har ikke ord. Kle på deg din idiot. hva er forskjellen på deg og en prostituert i Oslo? Dere ser like ut og hr lik oppførsel

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg