Prankcall challenge – Send inn forslag

Selvom jeg dør av innvendige kramper hver gang jeg hører min egen stemme på video/lydklipp så har jeg laget en liten videoblogg til dere. Det er jo kanskje littt gøyere enn å lese by GoSave” href=”#”>tekst heletiden? Jeg ser i ettertid at jeg virker sykt klein og stiv på videoen haha. N-E-R-V-Ø-S-I-T-E-T 🙂 Anyways, enjoy!

Er dette noe dere liker at jeg gjør, og har dere by GoSave” href=”#”>noen forslag til prankcall challengen? Som f.eks å ring 1881 og bestille en burger, eller å ringe noen å fortelle de at de har vunnet i lotto heh

Jeg spiller som sagt by GoSave” href=”#”>inn videoen på førstkommende torsdag. Inntil da, kjør på med alle crazye forslag dere kan komme på 🙂

16 kommentarer
    1. Ok, ok! ELSKER prankcalls!!! Ifølge min mening syns jeg ikke at man skal tulle med folk slik at de tror noe bra har skjedd da.. Haha:-) Jeg syns det er dumt at så mange lar være å skrive forslag, det er jo ikke sååå vanskelig 🙂
      FORSLAG:
      -Ring en guttevenn og si at tråden til tampongen har røket, og at du ikke ffår den ut. Spør om han kan komme til deg og grave den ut.
      -Ring en venn og fortell henne at du er gravid med trillinger i tredje måned, og ikke vet hvem faren er.
      Hhaha de var litt dårlig, menmen!:-)

    2. du burde ringe nån som for eksæmpel ei væninne og si at du e gravid, si at du skal flytt, si at du har mista allt håret kommer ikke på nån historie til det men det hadde vært litt gøy 🙂 føræstn stå på! <3digga dæ

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg